appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Augusztus 3. dekád kezdete

2024. október 05. 09:36 - appasztorik

08.21.

Nagy elhatározásra jutottam. A 21 nyerőszám, rámegyek az öregjére. Ezért szereltem egy süllőzőt, és mellé egy fídert. Így nem vonja el a figyelmemet az úszó figyelése. Legfeljebb az, hogy unalmamban a madarakat nézegetem. Ez elég is ahhoz, hogy ne időben vágjak be. Ezért jók az önakasztós szerelékek, vagy az elektronikus jelzés. Jegyzem meg, hogy végső soron az is önakasztós. Négy óra elmúlt, amikorra elindultam. A garázsnál megállapítottam, a rádiósok meg lehetnek elégedve. Itt a kánikula, amit annyira vártak. Hogy, nem mindegy nekik a hűvös stúdióban, - hogy künn milyen idő van? Valamelyik kitalálja, jöhetne már a jó idő. Innentől az összes azon picsog, miért nincs jó idő. Ebből a kitérőből gyaníthatjátok, hogy olyan nagyot nem alakíthattam. Lássuk azért a horgászatom. Vittem egy hármas spiccbotot, és három perc alatt fogtam 4 csalihalat. Betettem egy lyukas aljú vederbe, és elhelyeztem a rucaöröm mezőbe a stég mellé. El nem süllyed, a víz nem viszi el. Friss vízben vannak, szóval praktikus. Pityuval megszakértettettem a gyárilag kötött, csali-tüskés előkét. A derült ki, a horog kicsi a csalihoz, vagyis nagy a pellet a kishoroghoz. Mellé, a fonott nincs áthúzva a fülön. Kísérleteztem, de tényleg nem akadtak a kapások. Levágtam a tüskét, de így is alig lehetett vele halat fogni. Öt csontit tettem a horogra, és így is, csak minden harmadik kapás akadt meg. Át kell majd bujtatnom a fülön a fonott zsinórt. A süllőzőre 15 g-os tányérólmot tettem. Lehet kevés volt. Fogtam egy szép sügért. Másodikra lelopta a csalihalat. Piszmogtam valamit a fíderrel. Megrázza a süllőzőn a karikát. Emelkedik, koppan a bothoz, és már húzza is a botot. Elkaptam. Bevágtam, de nem is koppant. Hagynom kellett volna, hogy vigye? A csalihal is megmaradt. Mondjuk pikkely az nem maradt rajta. Lehetséges, hogy balin volt. Tréfált már meg, hogy bot kétharmada már a vízben volt, mire elkaptam a botnyelét. Bánkódtam egy kicsit. Legalább éreztem volna a hal súlyát, az erejét. Később vigasz gyanánt fogtam egy kisebb sügért. A két sügér 23 deka volt. Hát, elég csekély vigasz. Akasztottam valamit, ami nagyon gyorsan úszott folyással szemben. Mikor a stég felé akartam kormányozni, akkor megszűnt a kontaktus. Nem igen volt nagy hal, - hagy menjen. Végül is négy törpét csipegettem még össze (20 deka). -.appa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr7718701086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása