- Egy kis szabadkozással kezdem. Meg ne haragudjanak, hogy e hajnali órán odáig vetemedtem, miszerint gondolatban zaklatom a bankot, és annak vezetését. Sok furcsa gondolatom adódott, amit talán nem részleteznék, de talán jelent valamit, hogy a „rohattanyátok” egy finom kifejezés benne. Mindenesetre elnézést kérek érte. Megjegyzem, azért ezt ne vegyék túl komolyan. Nem szívből szól, amolyan udvariassági formula. Vót kitől tanulni, a bank is ezt alkalmazta panaszlevelemre (zárójelben jegyzem meg, mert amúgy nem illik, amúgy leszarta).
- Minden hónapban bekövetkezik, hogy eljön ez a nap. Mindég hétköznapra esik. Ez nem más, mint a nyugdíj folyósítás napja. A bank ilyenkor azzal kedveskedik, hogy hajnali négy körül küld egy üzenetet, hogy nyugdíjam érkezett. Természetesen az SMS díját Én fizetem. Ezt az örvendetes hírt megkapja a fiam is. A bankfiók szerint a fiamnak nincs beállítva, hogy üzenetet kapjon. Miért is lenne, nem közös a számlánk. Szerencsére leánygyermekem telefonszámát nem ismeri a bank, ezért Őt nem ébresztik fel, hogy: hé gyerek, apád pénzt kapott.
- Évekkel ez előtt kezdődött a probléma, amikor az Erste bankhoz kértem a nyugdíjamat. Nem fordultam Én egyből a szinte elérhetetlen bankhoz. A fiókba menten, ahol kedvesen, és hitetlenkedve fogadtak. Majd, mondták Ők ezzel nem tudnak mit csinálni.
- Egyszer aztán felhívott egy asszonyka, hogy segít Nekem, és időpontot ad a bankfiókba. Megemlítettem Neki, hogy abban segítsen, hogy ne keltsenek fel hajnalban. Na, erre letolt. Kioktatott, ne találjak ki ilyet. Utalás, csak banki időben történik! Ezen Én berágtam. Mondtam hagyja az időpontot. Egyszer foglaltunk számítógépen. Az ügyintéző csodálkozott. A rendszer Neki nem jelezte. Ezen még jobban felháborodott. Elmondom, hogy nem szívélyesen, de elbúcsúztam az asszonykától.
- Na, nagy nehezen sikerült levelet írnunk, amitől reméltük panaszunk intézését. Ugyanis telefonon, vagy cseten mesterséges intelligencia fogad, ami arra van beállítva, hogy Te oda pénzt akarsz betenni. Minden más esetben értetlenkedik. Nem akarom védeni, de az összes szolgáltató ezt a modellt használja. Hát nem, sikerült elintézni.
- Nos kaptam egy üzenetet, a mesterséges intelligenciától. Ennyit hagyott másolni az üzenetből, de ezzel most banki titkot sértek. Screenshot 2025-02-22 at 15-50-26 George.png.
- Ebben megírták Nekem, sajnálják, hogy Engem ez kellemetlenül érint, de az Erste Bank üzletpolitikai megfontolásai… blablabla, blablabla…. szíves megértését köszönjük.
- Hát nem értettem meg. Milyen üzletpolitikai érdeke van a banknak abban, hogy ződ hajnalban felkeltsenek bennünket. Hacsak az nem, amit ezzel kapcsolatban vizionálhat az ember. Összeülnek az Erste nagy muftijai. Nagy baj van! Itt vannak a nyakunkon ezek a csóringer nyugdíjasok. Csak a baj van velük. Húzzanak el innen a …, van bank rajtunk kívül is. Van ötlet? Van! Keltsük fel őket hajnalba, - hátha elmennek? Második napirendi pont. Jutalom megállapítása a jó ötlet gazdáinak. Ülés bezárva.
- Ez tűnik valószínűnek. Arra ugye ne is gondoljak, hogy a bank nem tudja használni, az informatikai rendszerét. (Bár a helyfoglalásra gondolva).
- Megjegyzem, hogy a panasz kivizsgálást nagyon komolyan csinálták. Volt felelős ügyintéző, és társ ügyintéző. Még további lehetőségeket is ajánlottak, amik nem voltak elérhetőek.
- Miért ilyenkor izgágulok? Nagyon egyszerű. Amikor hétvégére esik a 12.-e, akkor elfelejtem kikapcsolni a telefont. -.appa.