appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Történnek a dógok 154/2024 (IX.25.) töprengés

2024. szeptember 25. 06:39 - appasztorik

  • Szóval most leragadtam a horgász témánál. Nem olyan idegesítő, mint amikor buggyant politikusokról írok. Kötcse óta tudjuk nem igaz, hogy nem kapunk uniós pénzt. Annyi pénz van, hogy le sem tudjuk hívni. Mondta Viktor. Meg azt is mondta, hogy soros elnökként lesz megint olyan sajtótájékoztató, amikor bárki kérdezhet. Még-hogy nincs demokrácia. Igaz, a kötcsei is olyan volt. Legfeljebb nem válaszolt rá. Hát mennyivel demokratikusabb annál, mikor oda sem engedik a média képviselőit. Aztán néhány nap múlva Nagy Marci azt mondta a partizános Marcinak, hogy hiányzik az Eu-s pénz.
  • Lehetne még írni a közlekedésről, de az is idegesítő. Én belém úgy berögzítették az irányjelző használatot, hogy a garázsba való beálláskor is biluxolok. Mások az úton sem. Aztán idegesítő, amit a rolleresek, és a kerékpárosok tesznek. Annyi jó van a rollerben, hogy Ők nem SMS-eznek menet közben. Viszont betyár gyorsan megjelennek, meglepően gyors irányváltoztatással. Na, most tényleg. Hiányzik ez valakinek. Gondolom, ezt mindenki megéli nap, mint nap. Még a gyalogosok is. Sokan nem értik, miért engedik, hogy ezt műveljék. Nagyon egyszerű. Ha történik valami, megbüntetik az autóst.
  • Ja! Legutóbb, az egészségügyről értekeztem. Ott tartottam, hogy a háziorvosok a Tőlük elvárt tevékenységek alapján fontos feladatokat látnak el. Azt is említettem, hogy Viktor kötcsei beszédében elmondta. Amióta hatalmon vannak (mondjuk a hatalmat Én mondtam), 8 ezer orvossal több dolgozik. Biztosan úgy van. Miért is hazudna? Tán néha, csak mond igazat is. Ebben azért ne legyetek biztosak, de tegyük fel.
  • Azt mondtam ez így, szép és jó. Azért mégis úgy alakul a dolog, hogy a lakosság zúgolódik, és egyre elégedetlenebb a háziorvosi rendszerrel. Említettem azt is, hogy kisebb panaszok esetén ez a rendszer az, ami az egészségügyben viszonylag gyorsan elérhető. Van persze a sürgősségi ellátás. A mentők is részesei ennek a feladatkörnek. Ezt elmondom. Pénteken jártam Debrecenben. Hát ott is fúrnak, faragnak, mint mindenfelé a környékünkön. Azt mondja az illető, akivel beszéltem, hogy az épület sarkán lévő nagy gödörbe beesett az egyik dolgozó. Hozzájuk szaladtak be, hogy hívjanak mentőt. Szerencsére közel van a mentő állomás. Szerencsétlenségükre egy fél óra múlva érkezett meg a mentő. Elvitte a GPS máshová. Öröm, az ürömben, hogy nem volt súlyos a sérülés.
  • Az állam nem teszi érdekeltté a különböző szolgálatokat abban, hogy színvonalas munkával versengjenek a betegekért. Az egészségügyi kormányzatok arra ösztökélnek, hogy kivizsgáljanak. Küldözik ide-oda a betegeket, tovább terhelve az amúgy is túlterhelt szakrendelőket és a kórházakat. Miközben az emberiség létszáma nő, a kórházi ágyak száma csökken. Az unióban is. Statisztikailag kimutatják, hogy a kórházi ágyak 66%-a van kihasználva. A sürgősségik ellátják a betegeket, és már küldik is haza Őket. Lehetne ezt sorolgatni, de elengedem a témát. -.appa. 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr9318499122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása