appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

A Telekom dicsérete 120/2024 (VII.04.) töprengés

2024. július 04. 21:20 - appasztorik

Első strófa

  • Nehogy mán, egy pillanatig is komolyan vegyétek a címet. Gunyoros felhangja van az egésznek, ahogy azt egy pénzhajhász, hazudozós cég megérdemli. Majdnem szolgáltatót írtam, de ez nem igaz. Téves, begyepesedett elképzelésemben a szolgáltató (ahogy ebben a fogalomban is van), valamilyen szolgáltatást végez az ügyfelei számára. Ezt szerződésben rögzítik, mindkét fél megelégedésére. Esetünkben a Telekom megelégedett lehet. Azaz lehetne, de Mi setétlelkű, megátalkodott felhasználók, állandóan hibát jelentünk be.
  • Kétségtelen, hogy a Telekom, és az ügyfelei között van írásos megállapodás. De, az nem szerződés, hanem diktátum. Aláírod, vagy elhúzol a sunyiba. Itt írhattam volna népiesebb kifejezést, de azt hiszem, sokunknak megvan az emléke arról, hogy a szocializmus építésének időszakában, a sunyi „mibe” küldték az embert, ha elégedetlenkedett, netalántán nem tetszett neki valami. Most mondhatjátok: na, ennyi legalább megmaradt! Vénségek, nosztalgiázzatok, oszt elhúzhattok a…!
  • Hogy mi nem tetszik Nekem? Itt van mindjárt a 4 giga mobilnet. Nincs olyan telefonom, amin ezt a szolgáltatást igénybe tudnám venni (szerintem nem vagyok ezzel egyedül). Mondtam is a kislánynak, hogy Én nem kérem a mobilnetet. Olyat nem lehet. Az benne van a szerződésben! Vagyis köteles vagyok olyasmiért fizetni, amit meg sem kaphatok. Nagyon szívesen adnak nekem kedvezményes áron olyan telefont, amin tudom használni a mobilnetet. A telefont aztán kifizetem néhány év alatt. Addigra pont elavul, és vehetek újat. Hát kösz nem! Én sima vonalas telefon, és internet szolgáltatást szeretnék, de tukmálják ezt a mobil dolgot.
  • Akinek van ez a mobil mindenféle szolgáltatás, annak nemigen tűnik fel, hogy a hagyományos szolgáltatás hetente többször is szünetel. Pár esetben, büszkélkedve megírják, hogy mindez, az Én érdekemben történik. Fejlesztenek. Utána örömmel értesítenek, hogy helyreállt a szolgáltatás. Aztán, hogy mégse, de indítsam el a mobilnetet, most 3 napra ingyenes.
  • A múlthónapok valamelyikében több mint két napig nem volt internet és telefon. Nem vagyok telefon, vagy netfüggő, de azért már Én is hiányoltam. Hívom, a 1414-et. Persze Vanda a mesterséges unintelligencia veszi fel. Válaszoljak igennel, vagy nemmel. Teszi fel a kérdéseit, - jól értem? Jól érted, - igen, hibát jelentek be! Akkor bekapcsolja nekem, a mobil netet. Mondom: nem fog sikerülni, de kapcsold. Igen! Erősítem meg. Egy idő múlva, azt mondja: nem sikerült. Kapcsol egy kollégát. A kolléga meghallgat. Dolgoznak a hiba elhárításán. Ne aggódjak, de ha az vigasztal, akkor 200 lakásban nincs szolgáltatás. Nem vigasztal, közöltem vele. Mi vigasztaló van azon? Megtudom, az Opus Titásznál van a probléma. Nem érdekel. Ehhez, semmi közöm. Itt nálam van áram. -.appa. 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr1718440813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása