appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Horgászat, tavaly áprilisban II.

2024. június 26. 05:43 - appasztorik

(’-23. 04. 15 után).

Tegnap elkezdtem megírni a dolgokat. Ma folytattam. Hogy a fogásokat egyből lássam, ezért az excelből kimásoltam a táblázatot. Ahogy haladtam, töröltem a sorokat, de csak a betűket törölte. Azt mondtam törölje a formázást. Onnantól pirossal ír. 40 perce próbálom megszüntetni. Sík ideg vagyok. Na, ez hiányzik az Én vérnyomásomnak. Elküldöm, amit megmentettem.

Az, hogy nem írtam a halfogásról, nem azt jelenti, hogy nem horgásztam. Bizony hogy horgásztam, csak nem akartam dicsekedni. J Könnyítette a helyzetet, hogy nincs is mivel. Na, így aztán jó nagy lemaradásban vagyok. Kezdjük, akkor a 17.-ével. Az átkötőre mentünk. A szél erős. A víz viszonylag tiszta.  Attila üldögél a fotelben, és szunyókál. Írtak ugyan esőt. Lett is. Előbb kicsi, és gyakran abbahagyta. Később sűrűbb lett. Attila elvitte a a kocsiba foteljét, ami ettől még jó elázott. Menekülőre fogtuk a dolgot, és odavittük a kocsihoz a cuccot. Persze, mire bepakoltunk, megállt az eső. A két törpeharcsám 6 deka volt.

Mentünk 18.-án is. Időjárás, és a víz azonos. Apró csepergő esők, de mindég hamar abbahagyta, így maradtunk. Attila segített a cuccok bevitelében, de továbbra is a nézelődés, és a szunyókálás mellet döntött. A négyes spiccbotot vittem. Variáltam, hogy melyik szereléket tegyem fel. Amit kiválasztottam, azon volt egy görcs. E miatt nem tudtam a veglert beállítani úgy, hogy a szerelék a fenék felett sodródjon. Vízközti horgászat szóba sem jöhetett. Azt hittem, hogy amikor a létráról tekertem le a cájgot, akkor keletkezett a görcs. Mikor itthon jobban megnéztem, akkor láttam, össze van kötve a zsinór. Mellé, az úszó áthúzható a görcsön, tehát köthettem volna a görcs alá befőttes gumiból egy stoppert, és a szerelék használható lett volna. Így is fogtam pár halat, de bosszantott, hogy nem tudok vízközé menni. Feltettem egy könnyebb szereléket. Beállítottam, és bedobtam a szereléket. Nem látom az úszót. Bevágok. Egy 49 dekás dévér volt a tettes, ami a beesett csalit azonnal elkapta. Többször próbáltam vízközé menni, de küszöket eredményezett. Sok kapás volt. Súlyuk 41 deka volt. Fogtam egy 6 dekás sügért is. A 19.-ei horgászat, megint csak siralmasra sikeredett. Fogtam ugyan halat, de sötétítette a képet, hogy bénáztam. Akasztottam egy jobb halat. Eltereltem a nádtól, és félrenéztem, hogy a szákot kezembe vegyem. Sikerült is, arra nem figyeltem, hogy feszes maradjon a zsinór, így a hal meglépett. Több tenyérnyi keszeg jött (bagoly, karika, és laposkeszegk is). 60 deka volt a súlyuk. Jött 8 törpe, ami 15 deka volt. -.appa.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr9718435343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása