appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Gondolódzkodás a dicsősségről 115/2024 (VI.25.) töprengés

2024. június 25. 06:15 - appasztorik

  • Szeretett testvéreim, akik vagytok a hitben, meg még abban a tévhitben, micsoda óriási teljesítmény, hogy futballistáink tovább jutottak az Európa bajnokságon. Legalábbis a többség már így könyvelte el. Hát nagyon tévedtek. Ez nem teljesítmény lenne, hanem méltánytalanság.
  • Rossi mester azt mondta, a második nagy verésünk után, hogy ez a csapat nem érdemli meg, hogy pontszerzés nélkül utazzon haza. Én meg azt gondolom, ezt a nagy ajnározást nem érdemlik meg. Ő sem. Kikiáltották. Zseniális cseréjének köszönhető, hogy nyertünk. Ugyan már. Hol van itt zsenialitás. Kínjában, kétségbeesésében cserélt. Ezért most megdicsőül. A 100. percben talált góllal nyertek. Fényezzük a történteket? Az utolsó pillanatig hajtottak a fiúk. Ha, ez történt volna, akkor Én is hajlanék, az elismerő szavak leírására. De, az Én olvasatomban más történt.
  • Nem néztem a mérkőzést. Elfecsérelt idő. Olvastam az összefoglalót. Annyi pont elég. Felfigyeltem arra a mondatra. Eltűnt egy skót játékos. Szerencsére a játékvezető sípja néma maradt. Ezt úgy értelmeztem, hogy a skótoknak a játékvezető nem adott meg egy 11-est.
  • Tudjátok? – egy nagyszabású sporteseményre elmenni, és a szerencsére hagyatkozni nem teljesítmény. Kétségtelenül 3 pontjuk van, de érdemtelenül. Ha, három döntetlent játszanak, és teszem azt kiesnek, akkor azt mondom: tényleg megtettek mindent. De így, mi az érdem? Mire lehetünk büszkék?
  • Ha, jól belegondolok, akkor azért drukkolok, hogy ezzel a szégyenletes – 3-as gólkülönbséggel, ne jussanak tovább. Igazságtalanság lenne azokkal a csapatokkal szemben, akik tényleg hajtottak, és nem a leggyengébb csoportból, bírói segédlettel jutnak tovább.
  • Jut eszembe. A zseniális mester, a németek elleni meccsünkön elfogultsággal vádolta a játékvezetőt. Most egy szava sem volt.
  • Még egy dolgot megemlítek. Nem hagyhatjuk figyelmen kívül. Régen, amikor még néztem mérkőzéseket, akkor mindég bosszantott, hogy a bírók úgy fütyülnek, hogy az a hazai füleknek kedves legyen. Ezen nincs mit háborogni. Nem mondom, hogy ez így helyes, de ez a megszokás.
  • Gondolkodjatok el a mondottakon. Ne háborogjon lelketek a miatt, amiket mondtam. Ite, missa est. Menjetek békével. -.appa. 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr4718434737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása