appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Tavaly április 3 dekád I.

2024. július 01. 12:20 - appasztorik

Na, megint előszedtem egy régi horgász történetet. Eltelt egy félév, és Én csak a tavaly április végi  történeteknél  járok. Tudom vannak napjainkban is fontos történetek. Itt van a foci EB. Eszetekbe ne jusson, hogy a ficistákról, meg az EB-ről a kutyaütők jussanak az eszetekbe. Na, meg ficistákat írtam focisták helyett. Itt van ugye Fico visszatérése a munkába. Már amennyire politikusnak lenni munka. Ez a Fico jó lett vóna Orbánnak negyedik pártnak (keréknek, hogy megkössék az Unió kerekét). Akkor már csak három párt kellett volna, ahhoz, hogy szóhoz jussanak az Uniós parlamentben. Míg nem lesznek heten, mint a gonoszok addig bizony a Petya gyerek őrjönghet, hogy megkerülték. Igazából semmibe vették. Mit lehet tenni, ha ez a szabály az unijóban. De, tuggyátok mit? - hagyom a dagadt politikusokat másra. Föl, gyerünk a horgászásra. Legalább így olvasgatva, ha élőben nem megy. 

2023.04.23.

Tegnap elmeséltem, hogy Zoli kijött, vízház nézőbe. Szabadon a háztűznéző után. Gyerekkoromban nap, mint nap ház tűzfalat láttam. Ennyi ház után lássuk a halakat. De nem nagyon láttuk, és ezzel le is lőttem a poént. Zoli, éppen kifelé jött az elektronyos biciklijével. Megálltunk. Elmondta, ott ült, ahol tegnap Attila. Öt keszeget fogott, két sügért, és negyven ujjnyi törpeharcsát. A vízállás olyan volt, mint előző nap. A szél kevésbé fújt. A meleg sokkal nagyobb. Egy siltes sapka alá, kepiként felraktam egy kettéhajtott fehér rongy darabot. Műszál, de mégis védi a tarkóm. Az UV átmegy rajta, de mégse tűz közvetlenül a nap. Fél hat után fejeztük be a horgászatot, de a dzsekire nem volt szükség. Attila megint hamarabb kezdett horgászni cirka tíz perccel. Mégis volt már két halam, mikor megszólalt: na, már nem betlizek. Ez, még a versenyző időkből van bennünk. Akkor a sikertelenséget, még egy büntető ponttal jutalmazták. Egy tízfős szektorban, ha a többiek halat fogtak, akkor sem tízedik volt a versenyző, hanem a tizenegyedik. Szóval, halat nem fogni nagy mumus. A szél időnként megfordult, de voltak időszakok, amikor kis időre tükörvíz volt. A tegnapival ellentétben folyamatosan etettem. Közben beszélgettem két fiatalemberrel, akik a vizet nézték. A toroktól visszafelé jövet megint megálltak, és kitartottak, addig, míg abba nem hagytuk a horgászatot. Segítettek a kocsihoz vinni a cuccokat. A biciklijük annál a széles helynél volt lefektetve, ahol több napon át horgásztunk. Mondták, majd visszamennek érte. Ennyi minden után nézzük a fogásainkat. Attila fogott 13 halat, aminek súlya 30 deka volt. Volt benne egy törpeharcsa. Ezek szerint Zoli, mindet kifogta. Én 14 halat fogtam, ami 33 deka lett. Ma nemigen lesz horgászat. Megyünk a háziorvoshoz Attilával. Hétfőn sokan szoktak lenni. -.appa. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr9418438529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása