appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Horgászat, tavaly áprilisban IV.  

2024. június 28. 06:47 - appasztorik

’-23. 04. 15 után

22.-én kiszálltunk a kocsiból. A vízállás talán egy centivel van lentebb, de nagyon erősen vörösesbarna. Attila mondja: alig van szél. Megnyugtattam: majd lesz, ha horgászni kezdünk. Lementünk a csatorna közepe tájáig. Ott kb. 5 méterre van egymástól két hely. Szerencsére, nem volt nagy a fű, így nem kellett visszamenni a kocsihoz, a kiskaszáért. Olyan kettőtől horgásztunk. Én egy kicsivel később kezdtem, mert molyoválok ott, mindenféle dógokkal. A kapások rendre nem akadtak meg. Sok esetben párcentit vitte az úszót, aztán elengedte. Teljesen, úgy nézett ki, mintha a szél kifújta volna a hal szájából a csalit. Bizony igazam lett, megerősödött a szél. Én fogtam már, egy kis bodorkát, és egy küszt, amikor Attila szép laposkeszeget szákolt. Kis idő múlva, jött Zoli, hogy megnézi a vizet, mert vasárnap jönni akar horgászni. Akkor akasztottam egy 20 deka körüli bagolykeszeget. Na, ez megvan Gyula. Nem biztos az, - mondom. Nyúlok ballal a szákért. Alig mozdítok rajta, amikor megkönnyebbül a szerelék. Zoli, dicsérőleg le kiabál a töltésről: igazad lett. Mit mondjak? – nem örültem neki. Aztán jött egy cigány sporttárs. Mikor jött visszafelé megállt beszélgetni. Mondta, hogy csak szétnézni jött. A fiú mondta, hogy mennek pecázni. De nem idejöttek. Lehet, csak kijön, de a túloldalra, a torokkal szemben. Egyébként délelőtt volt Kálvinon. Fogott konzerv kukoricával nyolc kárászt. Nem voltak rosszak, olyan kilósok. Szidta a cigányokat, hogy odaülnek a helyére, a helyett, hogy Ők is takarítanának maguknak. Van olyan magyar is, - mondtam. Kihasználva, az okos telefonok adta lehetőséget. Fényképes bizonyítékot mutat, hogy a haverjaival Ők csinálták a stéget. A képen látható a stég. A stég gazdája mondta neki, hogy ez tényleg az Én stégem. Arról mutass képet, ahogy csináljátok. Teljesen felháborodott, hogy kétségbe vonják, amit mond. Amiről megismerni, hogy cigány horgászott a helyen az, az otthagyott szemétből látszik. Szemét alatt értem, ami nem a természethez tartozik. A fél palack kóla, vagy ásványvíz. Egyszer találtam, két doboz bontatlan sört is. Természetesen, ami számukra hulladék, az is ott marad. Nosztalgiázott még, hogy a Keleti felőli betonban, mennyi nagy dévért fogott csali hálóval. Fényes nappal. Akkor még nem voltak halőrök. Nyilván nem igaz, hisz az átkötő csatorna sokkal későbbi, mint a halőri rendszer, de nem vitatkoztam vele. Attila szépen folyamatosan etetett, és fogta is a halakat. Negyedötkor mérlegeltünk. Az Ő 9 hala, 49 deka volt. Én nyolc halat fogtam, ami 21 deka volt. Ennyit számít, ha jól etet valaki. Nem etettem folyamatosan, és még azt is pontatlanul, nagy területen szórtam szét. Tegnap, már nagyon meleg volt. Ma, valami nyári sapkában kell menni. -.appa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr8018436781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása