appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Bolondok napja után

2024. június 15. 22:12 - appasztorik

23.04.02.

Kiderült, kár volt tegnap csontit venni. A régit vittük ki, és mint kiderült még abból is maradt rendesen. Az időjósok, a tegnapinál is rosszabb időt mondtak. Három körülire, már egész magas százalékon várták az esőt. Igyekezetünk ellenére tízperccel indultunk hamarabb, mint tegnap. Most vittünk mindent. A víz ugyan olyan volt (színre, mélységre). Az alsó betonnál volt egy horgász. Mondtam Attilának: menjünk a tegnapi helyre. Ott tegnap etettünk. Egyszer Attila pakol le. Kérdem, - itt ültél tegnap? Azt mondja: itt. Lejjebb mentem. Mondom Neki, itt ültünk közel egymáshoz, a nádfallal szemben. Áthozta a cuccait. Megszórtam a pályát főtt búzával, és mikro pellettel. Összeszereltem a szákot, és letetem Attila mellett. Teszek, veszek, ágasokat szurkálok le. A vízparton a botnak. A közelemben a kéztörlő rongynak. Attila csobog a szomszédban. Segítsek? – kérdem. Nem kell, - mondja Ő. Elsőre sikeresen fogott egy 39 dekás e.kárászt. Nem rossz kezdés, pedig az erős alszél nehezíti a horgászatot. sok időt töltöttem el azzal, hogy nagyobb halat fogjak. Kukorica, csonti kombinációval. Nem jött be. Végül úgy döntöttem. Jöjjön, ami jönni akar. Fogdostam törpéket, küszüket, de darabosabb hal nem ugrott be. Időnként ott kavart a süllő, néha átnézett az Attila etetésére is. Egyszer egy nagy küszt veszek le a horogról, mikor a szerelék leesik a földre. Nem értettem a dolgot, hiszen a horogszára ott van a jobb kezem hüvelyk, és mutató ujja között. Kiveszem a hal szájából a horgot, és leteszem a székre. Utána át raktam a hátizsákra. Na, nem mintha az biztonságosabb hely lett volna. Nézem az előkét. Lecsúszott a kötés. A vedérbe volt egy doboz, amiben tartalék előke volt. Akkor már kötöttem a zsinórra is egy új fület. Nagy lett, mert nem volt nálam a kis eszköz, aminek segítségével kisméretűfület lehet kötni. Sikeresen egyesítettem a két fület. Nem elsőre, de végül is meg lett. Folytattam a horgászatot. Gyorsan etettem, hogy pótoljam a mintegy tízpercnyi kimaradást. Hamar visszajöttek a halak,de az öregje nem keveredett elő. Négy után kicsivel elkezdett esni az eső. Mi meg pakolni. Mire mindent összecuccoltunk, az eső megállt ugyan, de erősen dörgött az ég. A kocsinál mérlegeltünk. Egy vedervízbe tettem a haltartókat, és odacipeltem, így aztán telepítést hajtottunk végre a felső betonba. Attila a kárászon kívül, fogott 15 halat, ami 53 deka volt. Az Én 44 halam 1 kiló 22 dekát nyomott. Ez képzavar, mivel húzós mérleggel állapítjuk meg a halak tömegét. Attila megállapította, mégis érdemes az elején összeszerelni a szákot. A meteorológusoknak igaza lett. Jó eső érkezett, de akkor már Mi egy félórája otthon voltunk. -.appa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr918428767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása