appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

A Magyarok mennybemenetele 114/2024 (VI.23.) töprengés

2024. június 23. 08:35 - appasztorik

  • Ma lesz. Ez már tuti. Hogy honnan tudom? Tegnap délután ballagási bulin voltam. Oké. Országos szinten sokan voltak ballagási bulin. Ez természetes, hiszen sok gyermek ballagott. Mégsem tudja mindenki ezt az örömhírt.
  • Na, az úgy vót, hogy néhány fiatal telefonon focit nézett. Persze, hogy nem tettem hozzá, hogy okos telefon. Sima telefonon nem lehet meccset nézni.
  • Tényleg úgy van ez, tegnapi tapasztalatom alapján, hogy aki magyar az mind futballszakértő. Én oldalt álltam, és hallottam a beszélgetést. Csendesen megjegyeztem, hogy nincs esélyük tovább jutni fiainknak. Erre egy fiatalember felcsattant: hogyne jutnának tovább! Megverik a skótokat és kész! Megverik? - tettem fel a kérdést. Persze, hogy megverik! – jött a határozott válasz. Mennyivel? – kérdeztem. Az mindegy!
  • Kezdtem mondani, hogy tök utolsók vagyunk, a - 4-es gólkülönbségünkkel. Nem mindegy mennyivel nyerünk. A legrosszabb is – 2-es gólkülönbséggel áll. Az mindegy! Azok kikapnak. Mi nyerünk!
  • Tuggyátok mi jutott eszembe? A Biblia. „Boldogok, akik nem látnak, mégis hisznek”. Az is eszembe jutott, hogy Szoboszlai Dominiknek nem volt igaza. Nem kell itt matekozni! Minek? Elég hinni abban, - győzünk! A többiek kikapnak
  • Akik hisznek, a mennybe kerülnek, vagyis a ma esti meccs után eljövend számunkra a mennyeknek országa.
  • Egy dolgot azért még elmondok. Ebben a hozzáállásban benne van a fiatalember 14 évnyi élettapasztalata és bölcsessége. Íme, Ő így éli meg a jelenlegi magyar valóságot. Minden jó. Minden rendben van. Nem kell gondolkozni a dolgokon.
  • Hát ennyit szántam ma reggelre. Azt gondolom tanulságos ez a történet. Megyünk a mennybe. De, ha nem, akkor hazajönnek fiaink, és nagy ünnepségeket rendezünk. Ünnepeljük a sikert, amit elértek. Ezt mondogatják mindég. Pozitív szemlélet. Számomra szokatlan, hogy a valóságot figyelmen kívül kell hagyni. De bizonyára nincs igazam. Túlságosan földhöz ragadt a gondolkodásom.
  • Azt gondolom, ez a magyaros életszemlélet. A kormány is ezt sulykolja belénk. Nem kell foglalkozni semmivel, csak azzal, hogy jól élünk. Mindenünk meg van. Mi kell még? Hallgassatok az ige szavára. Boldogok, akik nem látnak, mégis hisznek.
  • Hol van már az Illés együttes dala. Láss, láss, ne csak nézz. -.appa. 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr4418433561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása