appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Horgászat, tavaly áprilisban I.

2024. június 24. 09:15 - appasztorik

’-23. 04. 15 után.

Szombaton kimentünk a Balázs-érre. Gyuszi ült az országút mentén. Később kiderült 20 szép e.kárászt fogott. A Tikos felé folyó ágon sokan voltak. A víz alacsonyabb volt, mint tegnapelőtt. Elől Karcsi, az unokájával. Olyan tíz e.kárászuk volt. Négy olyan 3-4 dekás lehetett. Mellettük ült egy fiatalember. Míg ott voltunk fogott egy tenyérnyi kárászt, egyébként semmit. Lentebb volt még két páros. Karcsi mondta, hogy 11 óta vannak kinn. Egy ideje megállt a hal. Később fogott két kárászt, az unoka meg egy keszeget. Az idő erősen borult, majd ritkás esőbe kezdett. Mikor abbamaradt Karcsiék pakoltak. Mutatta, hogy az a fekete felhő félóra múlva feljön. Elment az egyik páros is. Mi is pakoltunk. Mikor indultunk, akkor értek oda, a mellettünk lévő sporihoz. A fiatalember jól elvolt. Felhőtlen nyugalommal nyomogatta a telefonját, a fekete felhős ég alatt, és maradt. Pakoltunk a kocsiba. Ahogy mentek el mellettünk, megkérdeztem, - mit fogtatok? Az első félórában három kárászt, Utána megállt minden. Gyakorlatilag, miután kiértünk, Ők sem fogtak. Én két küszt fogtam, ami 3 deka volt. A városhoz közeledve látszott, hogy jó eső volt. Az északi részen fekete felhők voltak. Ha, az átkötőre mentünk volna, akkor bizonyára elázunk.

Vasárnap ugyanoda mentünk. Gyuszi, az út mentén már pakolt. Odamentem. Azt mondta egy kapása sem volt. Kábé, 30 centi vizet elengedtek. Nagy foltokban szakadozott fel a rothadó növényzet. A nyomás csökkenés hatására a gázok szakították fel a szutykot. Nyílván ezek a gázok is elveszik a halak táplálkozási kedvét. Karcsiék megint 11-kor jöttek. Most is azzal fogadtak, hogy leálltak. Volt haluk, de több kisebb volt közte, mint szombaton. A csütörtöki sikeres helyre telepedtünk le. Laci is akkor érkezett, amikor Mi. Kettőnk közé telepedett. Sokára fogtam meg az első halat. Tenyérnyi e.kárász volt. Utána kerestem a halat. Találtam is, Két hatalmas küszt. Kis karikákat. Olyan pici küszt, bodorkát, és vörösszárnyút, hogy a 3 lehetett egy deka. Jött egy selymes durbincs, majd utolsóként, mintegy a nap megkoronázásaként egy e.kárászt. Olyan másfél-kétdekás lehetett. A 11 halam, 39 deka volt. Ma, még egyfolytában esik az eső. -.appa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.