appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

-’22 július I. dekád vége

2023. november 05. 05:10 - appasztorik

 2022-07-09

Múlt hét vasárnap, biztos jól fogott a fiatal cigánysporttárs, és a két gyermeke. Kedden este ott ültek ismét a Balázs-éren.  Szerdán a fiatal párt is láttam horgászni a Balázs-ér zsilipjén. Ezek ellenére, csak nem oda mentem horgászni. Csütörtökön nekiduráltam magam, és kötöttem egy hosszú előkét 12-es horoggal. Hihetetlen meleg volt, az állítólagos visszahűlés ellenére. Mikor kiértem, akkor hasított belém az hagyján, hogy előtte valónap megkevertem az etetőanyagot. Ki is kellett volna hozni. Viszont, a kukoricát nem felejtettem otthon, ami némi vigaszt jelentett. Optimistán pakolgattam, pedig rendet raktam a csomagtartóban. Kerestem, de csak a kétnapos maradékot találtam. Föld sem volt nálam. Vakondtúrást keresni reménytelen helyzet, ebben a szárazságban. Na, a főt búzás rizst, összekevertem a maradék etetőanyaggal. Sikerült egy olyan állagot csinálnom, ami megállt a kosárban. (Lapos három bordás). Szerencsére a búza jól ragaszt. Volt vagy tíz, 10 mm-es pellet is nálam. Azt is bekevertem. Bedobtam a fídert, első körben a 10-es horoggal. Rezgetések voltak, de nem akadt. Olyan negyedik kapásra fogtam egy 1,5 dekás törpét. Közben 5 méteren a bolonyaival úsztatgattam, apró csipegetésen kívül semmi sem volt. A fíderre felraktam a 12-es horgot. Amivel kis idő múlva fogtam egy 3 dekásnyi vörösszárnyút. Majd, szép görbítés után egy jó e.kárászt. A széles fajtából. Az gondolom, ezek ponty helyett lettek telepítve. A gyors folyású vizekben a halak nyújtott testűek szoktak lenni. A csali kukorica és csonti volt. Jobb kapás nem lévén a fídert összeszereltem. Másrészt rájöttem, hogy hiba lefelé irányban dobni. A dörzsöltebb halak, az etetésen alul szedegetik a kisodródott élelmet. A maradék etetőanyagot apránként bedobáltam. Addig, az apró szemű pelletből dobálgattam, az úszósra. Az is kétmaroknyi volt csupán. Úsztatva először, egy apró törpe jött. Majd egy e.kárász. Aztán egy vörösszárnyú. Még egy kárász, majd egy kis vörös. Egy, ahogy leesett a horogról, azzal a lendülettel túl is pattant a stégen. Tenyérnyi kárászok jelentek meg időnként a felszínen. Bepróbálkoztam, de a felhőben előttem lévő küszök miatt lehetetlen volt horgászni. Húzták vonták a csali, de nem akadt meg, egy sem. Etetőanyag nem lévén, nem tudtam megcsinálni, hogy az úszóhoz dobálok kaját, és a nagyobb halak elkapkodják a csalim. Feladtam. 5-től horgásztam ¼ 8-ig. A 4 hal (2 törpe, 2 vöröske) 8 deka volt. A 3 e.kárász 82 deka. El is felejtettem. Mikor kiérkeztem, odamentem a hídhoz. A jó kilós hal ott volt a hídlábnál. Szép lassan beúszott a híd alá.  -.appa. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr5118251013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása