appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Forró július eleje

2023. október 27. 18:46 - appasztorik

 2022-07-05

Délutánra sem lett olyan idő, ami kedvet csinált volna a horgászathoz. Ha már eltökéltem, hogy a csónakból kimeregetem a vizet, akkor kimeregettem. A Nyugatit úgy feltöltötték, hogy a híd alatt kb. 10-15 centi levegő van. A híd felett beállt az uszadék. Szépen virágzik rajta valami medvetalpféle, ernyős virágú nagy levelű növény. Az ilyenek többnyire mérgezőek. Az uszadék száraz nádon, egy megszáradt tenyérnyi hal is van. Hogy került oda? Szépen nő, a nád is. Nem bámészkodok tovább. Irány a stég. A stég alja is majdnem vízben van. A pallón befelé menet, megint megriadt a hal. Most három búrványlás is volt, egymás után. A csónak tele volt vízzel. Pár centi híja volt, hogy tele legyen. Ha figyelembe vesszük, hogy a habléc, a jobb elején elvált, akkor tele is volt. A bejárón volt némi árnyék, onnan meregettem. Később beleültem. Nem tudom, mi lakmározhat ott. Kishal maradványok voltak a középső ülésen. Megyek be, az odaszakadt úszómért. Viszonylag hamar megtaláltam. Pontosabban, egy nádcímer felett, a 3 ólmot. A zöld úszó, a fluoreszkáló antenna ellenére nem látszott. Akkor vettem észre, amikor egy fél méterre volt a kezemtől, azon a nádszálon, amit fogtam. Tiszta ragacs volt szegény úszó. Igen tetszhetett a levéltetveknek. Megigazítottam a nádsarkokat, hogy jobban lehessen dobni, a stégről. A stég előtti kis forgóból kivezettem a nádszálakat. Sajnos nem vittem be a 3 méteres kaszanyelet. A stég előtti részen szép nádak nőttek ki. Ha, egy hal rátekeredik, akkor késő bánat, utána nádat vágni. Nem mentem ki a kocsihoz. Ezek a hosszú nyéllel, elérhetőek a stégről is. Sanyinak igaza lehet, hogy ebben a meleg vízben próbálkozni kell a rabló halazással. Akár elektronikus jelzésre is tehető, és nyugodtan úsztatgathatok. Az oldalam csak fúrja a kíváncsiság. Kötök majd egy méteres előkét. -.appa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr918244651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása