appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Telekom, a hazug  80/2024 (V.04.) töprengés

2024. május 04. 08:48 - appasztorik

  • Hát tele is volt velük a … hátizsákom. Mégse írom ki, amit első gondolatként akartam írni. Sokan azt tartják pedig, az első gondolat a legjobb. Tisztázzuk a dolgot. Valóban a Magyar Telekom Részvénytársaság bosszantott fel. Teszem hozzá, nem kis mértékben. Tegyem azt is hozzá, Én nem vagyok függő. Elég jól viselem, ha nincs telefon, meg internet. A hülyítést viszont elég rosszul viselem! A függőknek van mobil net. Számukra a tévé hiánya okozhat gondot. Ne mondjátok nem hazudtak, - csak félre tájékoztattak. Az ugyanaz.
  • Elmesélem, a történetet (hogy vesztettük el a netet). A szokásosan indult 2.-án a csütörtök reggel. Békésen megírtam a Május elsejéről szóló cikket. Elvégre megígértem. (Most meg is írtam). Nem hagytam elkalandozni a gondolataim (csak egy kicsit). Nincs abból semmi gond, írok még egy posztot és befejezem a témát. Nem tettem fel egyből a blogra. Reggeli után még átolvasom. Arra persze nem gondoltam, hogy ¾ 8 körül áramszünet lesz. A Telekom roppant rendes volt. Megírta, (szokása szerint) a maga szövevényes módján, hogy zavar van a szolgáltatásban. Ami konkrétan azt jelentette, hogy nem volt szolgáltatás. Felajánlották, hogy ingyér adnak 3 nap mobil netet. Ez bosszantott. Cirka 10 éves telefonom van. Ezzel az ajánlattal megint eszembe jutatták, hogy Én minden hónapban köteles vagyok befizetni 4 G mobil netet, amit ezzel a telefonnal nem tudok kihasználni. Ez szerintem lopás. Mi több, jogalapnélküli gazdagodás. Ezt már Deutsch Tomi is tűrte, digitális jóléti miniszter, vagy akármiként és persze az utódia is. Igaz is. A virtuális jólét mellé, kell a digitális.
  • Mondjak valami jót is. Mikor benn járok a szolgáltatónál, akkor panaszkodom, amire nagyon kedvesen felajánlják, hogy 100-200 ezerért szívesen adnak Nekem okos telefont. Annyira nem vagyok hülye, hogy ennyi pénzt kiadjak egy telefonért.
  • Nem számottevő idő múlva megjött az áram. Beállítottam az elektromos órát, és vártam, hogy a ruter (tudom router) abbahagyja ledjeinek pislogtatását. Kihúztam a csatlakozását, és egy idő múlva újra indítottam. De nem indult. Csináltam egyebet. SMS érkezett, ami tájékoztatott. Helyre állt a szolgáltatás. Ha mégse indítsam újra. Ha, akkor se, akkor ezt, meg azt nyomjam a mobilon. Idiótaságnak tartom az üzenetet. Tudják, hogy nincs mindenkinek okos telefonja.
  • Újfent indítottam a rutert. Semmi sem történt. Jöttem mentem végeztem a dolgom, mikor is a városban járva, SMS-ben kapom az örömhírt (délután kettő körül), hogy helyre állt a szolgáltatás. Mikor hazamentem csatlakoztatom a rutert, de semmi sem történik. Három ledig megy a dolog utána semmi. A szomszédok mondják, hogy még Náluk sincs semmi. Mobilról felhívom a Telekomot. Vanda értetlenkedik, Figyelmeztet, hogy feleljek igennel, vagy nemmel. Semmire sem megyek vele. Kérdi: bekapcsolja Nekem a mobil net szolgáltatást? Mondom nincs okos telefonom. Mesterséges intelligencia ide, vagy oda. Nem érti. Megadom Magam. Igen! - kapcsold be. Kis idő múlva azt mondja, kapcsol egy kollégát. Ő elmeséli az egész napos heroikus küzdelmet, amit a Telekom folytatott, hogy Nekünk legyen szolgáltatás. Azt gondolom a szolgáltató, ne sajnáltassa magát. Szolgáltasson! Meghallgattam. A kollégák, délelőtt elhárítottak egy hibát. Délután a másikat. Most is a hiba elhárításán dolgoznak. Vigasztalásomra elmondja, 200 helyen nincs szolgáltatatás. Mondtam Neki, ez engem egyáltalán nem vigasztal. Búcsúzóul megkérdi, hogy értesítsenek e? – a hiba elhárításáról. Kértem.
  • Másnap kiderült, hogy hazugság volt az egész, amit a Telekom mondott. Az „A” és a „C” lépcsőházban volt szolgáltatás, csak a „B”-ben nem.
  • Másnap délután (3.-án) megyek haza. A lépcsőházban mondja Petike: Gyuszóbá, van internet. A lakásban csatlakoztatom a rutert. Incselkedően kacsintgat rám a ledjeivel, és egy idő múlva megnyugszanak a fények. Van szolgáltatás. Happyend van? Nincs!
  • Bosszantásomra 14:17:13-kor, kapom az értesítést „az áramszolgáltató elhárította a hibát. Ezek hibbantak. Azt még reggel elhárították. Hogy nektek nem volt áram, az nem érdekel. Azt rendezzétek le egymás között. Fogok kérni árcsökkentést. Mert a Telekom keményen Rám veri a számlát, amit mobilon telefonáltam, a szolgáltatás kimaradás miatt. -.appa. 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr3718396329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása