appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Tavaly június közepe

2023. október 15. 14:39 - appasztorik

 2022-06-17

A szerdát meg nem piszkozatba tettem, hanem elküldtem. Annyi tartozik még hozzá, hogy az újra szerelt hetes bolót kisúlyoztam. Nem horgásztam vele. Lett egy elhatározásom. Mégpedig az, hogy a fídert át fogom szerelni. Jó ez a fíder gyorskapocs, de egyetlen egyszer sem használtam. A kosarat felteszem a hagyományos kapocsra és kész. Horgot, tudok cserélni más módon is. Előnye lett volna, ha cserélgetem az előkét a 20-90 centi között. Többen mondják, hogy 50 centinél hosszabbat nem szoktak használni. Csütörtökre, azt terveztem, hogy pergetek. Később úgy döntöttem, hogy a bolonyait viszem. Ez helyesnek is bizonyult, mert nem vittem a hosszú száknyelet. Attila haltartó nyelére tekertem fel. Azzal viszont a nagyon magas stégekről nem tudtam volna  megszákolni a halat. A csónakban nagyon sok víz van. Egy nap alatt tele folyik. Bő félóra, amíg kimeregeti az ember. A múltkor mondtam Jánosnak, hogy kívülről kell tömíteni a csónakot. Belülről hiába kencézi. Az, csak ideig-óráig jó. A víz kintről nyomul befelé. Nagyon beálltak az apróhalak az etetésre. Érdekes módon, a stég körül nem volt ott, az előző napi temérdek babahal. Voltak a környéken rablások. Az etetésnél is hajtotta valami a küszöket. Valószínű sügér volt. Fogtam hármat is, 26 deka volt. A küszök szétcsócsikálták a csontit. A gilisztát szintúgy. Hiába tettem az 5-7 csontit. A keszegek között volt két jász is. Olyan egy dekásak lehettek. A három nagyobb keszeghez (1 vörös, 2 bodri) tettem egy 4 deka körüli bodrit is. Elpusztult szegény. Így volt 29 deka. A visszaeresztett 21 hal, 35 deka volt. Egyértelmű, hogy csemegekukoricával kellett volna horgásznom, de lusta voltam megtenni a 100 lépést a kocsiig. A  hétfői napon a konzervnyitót nem vittem be. Az oldalvágóval, kínlódva fel tudtam volna vágni, de azt sem tettem meg. Mind emellé, csütörtökön otthon felejtettem a főtt búzát, Nem tudom, az aprómagvakat hová rejtettem el. Holnap megyünk Miskolcra, Nem tudom, mikor érünk haza. Hétfőn a Balázs-éren takarítottam egy helyet. Hétvégére nagy kánikulát ígértek. Ott árnyékban leszünk, - majd meglátjuk mi lesz? A víz nagyon alacsony.  Ennyi a történet. -.appa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr5018235241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása