appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Háborúpártiság 109/2023 (06.20.) töprengés

2023. június 20. 06:58 - appasztorik

  • Komolyan irigylem azokat az írókat, akik elhatározzák, hogy naponta írnak bizonyos mennyiségű oldalt, vagy megcéloznak valahány óraszámot, és utána nyugodtan viribülnek naphosszat. Abban nem vagyok bizonyos, hogy a viribülést is elhatározzák. Ugyanis Ők nem ismerték Pécz Pityut, akitől tudom, hogy van viribülés. Ja. Pécz tizedes volt a rajparancsnokom a HŐR-nél.
  • Jut eszembe hajjátok! Tegnap reggel arra gondoltam, hogy Margónak írok levelet. Erre úgy elkalandoztam, hogy meg sem nyitottam a levelét. Na, akkor kalandra fel.
  • Ha már, a katonakoromat emlegettem. A minap említettem, hogy az Unió ránk erőlteti a migránsokat. Honnan tudom? Mondta Orbán Viktor. Kérdeztem is: minek szavaztad meg jó gyerek? Megértem Én. Nem vót mit tenni. Mégiscsak az Unió tagjai vagyunk, - meg jó vóna az a lóvé, ami bennragadt.
  • Így van ez a háború kérdésével is. Látom mindenfelé, hogy Gyurcsány háborúpárti. Orbán nem az. Kényszerből szavazza meg a szankciókat. Gondolom, mint beépített embernek Putyin megbocsájtja. Bár, meglepően régen nem találkoztak.
  • Na, míg el nem felejtem. Tegnap mondta, az asszonyka a rádióban, hogy a Török áramlaton keresztül töltődnek a gáztárolóink. Már 35% töltöttségen vannak. Az a helyzet, olyan jól állunk, hogy télen nem lesz szükség, korlátozásokra. Csak jó, a Mi Erdogán barátunk. Jó, hogy van ez a Recepünk.
  • Most azon mosolyognak a népek, hogy a kormány reklámokban Gyurcsány a csúnya bácsi, aki háborúpárti. Orbán ugye, a békekormányát vezeti. Az újság szemben lévő oldalon agitálnak, hogy menjenek a fiatalok katonának. Drágáim! Ez nem háborúpártiság. Azt tartja a latin mondás, „ha békét akarsz, készülj a háborúra”. Az hír járja, hogy eredetileg úgy szólt, „Si vis pacem, para bellum”. Meg-még Caesarnak tulajdonítják. Valójában, aki valamit is ad magára, annak vannak mondásai. A nagy embereknek, mindeniknek vót. Akinek nincs, az kőccsön vesz. Lásd Orbánunk, a Dakotáktól. Ő, nem nagy ember, de legalább kövér. Kövér viszont nagy ember, mert vannak mondásai. Hogy Kövér milyen nagy, és micsoda, azt eldönthetitek, a (be)mondásai alapján.
  • Hanem, hajjátok! Eltöprengek itt hirtelenjében. Ha mindenki békét szeretne. Legalábbis minden politikus ezt hangoztatja, - akkor miért is nincs béke? Na, erre varjatok gombot. Tovább gondolva ezt az egészet. A Mi békepárti kormányunk, háborúpárti. A mondást megfordítva, aki békét akar, az háborúra készül.
  • Nyugi! Mondom a megfejtést. A politikusok, abból indulnak ki, hogy: „Mindenki azt látja, milyennek mutatod magad, s csak kevesen értik, milyen vagy valójában”. Hogy ez aljasság? Mondtam Én, valaha is? – hogy a politikusok nem azok. Ja! Ez a mondás meg Machiavellitől származik. Ő mán-csak tudta. Még 1500 körül, Ő is politikus volt.
  • Na! A végére egy jó hír. Tuggyátok, hogy erősítjük a nemzeti seregünket. Sok katonát rúgtak ki. Köztük Szendi Romolusz alól is kirúgták a széket. Ne essetek mán tévedésbe. Nem ez a jó hír. Ez csak örvendetes, hogy a kormány időben rájött, kikben nem szabad megbízni. A jó hír, az ifjaknak szól. Nagyon figyeljetek oda, a honvédelmi órákon. Nem muszáj sokat tanulni. Menjetek el katonának. A katonaidővel több pontszámot szerezhettek az egyetemi felvételkor, mint egyéb mással. Fiatalok. Fegyverbe! -.appa.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr7918149886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása