appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Szia Apa! 1

2023. május 23. 08:17 - appasztorik

  • Az úgy van tuggyátok, hogy mint figyelmetlen apa olvasok, aztán kérdezek. Ez történt egy baráti összejövetellel kapcsolatban is. Hogy lássátok, mily türelmes az Én gyermekem láthatjátok válaszát.
  • Az majd hétvégén lesz. Akkor érnek rá a barátaim.
  • Felmerül bennem a kérdés: Én is ilyen voltam? Öregségemre lettem, ilyen morózus vénember? Lám-csak! Ebben benne van a válasz. Fiatalabb koromban nem lehettem vén. Hát ja, de ingerlékeny igen.
  • A kis lámpám meg nem indul egyáltalán. Úgyhogy nem tudom kezelni a pajzsmirigyem. Tegnap még elbírtam indítani, de ma már akárhogy próbálom nem indul.  � Nah ez van. (Hogy tudjátok, biotron lámpáról beszélünk).
  • Megcsináltam az online vizsgát. A tüzes 93% lett, az első segély meg 87%. Mondjuk abból 2 kérdést nem is értettem, mert a kérdésnek nem volt értelme angolul. Mondjuk, szerintem az anyag se volt összerakva túl jól. Mert volt minden kis tananyag után kis kérdés kör és kérdezett olyat, ami nem volt a tananyagba, csak emlékeztem biosz óráról. Egyik rész fele meg hollandul volt. De ezt, mintha mondtam volna. Nah mindegy, 70%-tól jó.
  • Vettem új boksz kesztyűt. Már 5 éves volt a másik és megrettyent az első rész, ahol ütök, és a csuklón is kilazult, már nem tartotta meg a csuklóm rendesen. Kaptam kis bilétát vele, amire rá van írva, hogy a boksz kesztyű megvásárlásával tudomásul veszem, hogy magas rizikójú sportot űzök, és nem perelhetem be őket, ha megsérülök, vagy esetleg meghalok és hogy az orvosommal megbeszéltem, hogy sportot űzök, ha esetleg egészségügyi problémám van. Mindent rá kell írni mindenre. Biztos beperelte őket valaki azért írták rá.
  • Nah én csirkét ettem.  Elvileg nem lehetne, de az volt itthon, meg a malacot nem szeretem annyira, hogy meg vegyem. Ha főz nekem valaki, akkor megeszem.
  • Munkahely lecsendesedett. Ki akarom venni a túlóráim, erre elszámolták. 8:15 től dolgozom, erre 9től fogadták el. De a masina is ami számolja is hülye néha, ujjamat kell rányomni és bejelent a rendszerbe, de valamikor csak közli az ujjam hozzányomása után, hogy : köszönöm, aztán mégse jelent be a rendszerbe. De olyan barátságos női hangon mondja a köszönömöt.
  • Voltam ma tréningen, ez az, amit 1 hónap után kellett volna kapnom, de 3szor visszamondtam, mert olyan sok munka volt. A hotellánc másik hoteljában volt. Ehhez át kellett menni észak Amszterdamba komppal, csináltam képet. De kb. 4 perc a menet idő. Át lehet látni a másik partra.  -.appa.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr9418130476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása