appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

A polgármesternek igaza van  144/2024 (VIII.29.) töprengés

2024. augusztus 29. 08:04 - appasztorik

  • Tegnap említettem, hogy a polgármesterünk híres hozzászóló a fészen. Az elmondások szerint, amit gondol, azt írja is. Én nem vagyok a fészen, de hallomásból tudom, hogy sokan így vannak ezzel a kérdéssel. Megbújnak a fész homályában. Kép és név nélkül. Ez utóbbit úgy kell érteni, hogy valami fantázia néven osztják meg véleményüket (meg az észt). A Mi polgink nem ilyen. Ő vállalja a véleményét.
  • Jártamban, keltemben azt hallottam, - hogy mondhat ilyet a polgármester? Pislogtam a szemecskémmel, nem tudván miről van szó. Azt írta a fészen: attól, hogy felrakják a fészre, még nem lesz jobb az ivóvíz. Ekkor tettem a címben szereplő megjegyzést, mire is azt kaptam válaszul: az nem úgy van. Csinálhatna valamit! Nem mertem kimondani, hogy „valamit biztos csinál”, de attól sem lesz jobb a víz. Nem is kellett mondanom, mert jött a megoldás. Nem tudom Kinek, a nem tudom Kije, ott dolgozik a vízműnél. Az mondta 10 millió forint lenne a szűrő. Akkor jó minőségű lenne az ivóvíz. Nem igaz, hogy a városnak nincs 10 milliója!
  • Elkezdtem mondani, hogy nagy a fogyasztás. Szellőztetni kellene a vizet, hogy a vas, és a mangán leváljon. Kiszűrni. Erre a beszélgető partner nem volt kíváncsi. Több emberrel is így jártam. A polgármester a hibás. Most abba nem megyek bele, hogy milyen pénzügyi feltételezésekbe mentek bele, a polgármesterrel kapcsolatban.
  • Jegyzem meg, településünk híresen rossz ivóvízzel rendelkezik. Mikor a lakótelepet leválasztottál a gyárról, akkor Mi a vízkör végére kerültünk. Onnantól hogy ne a pocsolya szagú, ízű vizet igyuk, ásványvizet iszunk. Évtizedek óta. Néha főzéskor is olyan szagot áraszt a forrásban lévő víz, hogy az valami csuda. A település vízmű szempontjából tartozott Hajdúdoroghoz, Nyíregyházához, és jelenleg Kazincbarcikához. Nem is értem, - hogy nem lett még a vízszolgáltatás is Mészáros Lőrinccé? Tudom. Úgy önmagában attól sem lenne jobb a víz.
  • A történeti hűség kedvéjért. Régen (valamikor a rendszer váltás környékén), küldtek mintát, az ÁNTSZ-nek. Megállapították, jó a víz minősége. A mostani polgármester előtt, voltak polgármesterek, akik tevékenysége alatt, szintén gondok voltak az ivóvízzel. Most megmozdult a város, petíciót fogunk benyújtani, hogy az ivóvíz minőségét állítsák helyre. Nem tudom hová fordulunk, de Én is aláírtam.
  • Az „állítsák helyre” elég érdekes megfogalmazás, ám legyen. Azt nem értem, - miért a város adjon 10 milliót szűrőre? Minden lakos szerződésben áll a szolgáltatóval. Én abba azt is beleértem, hogy megfelelő minőségű vizet kapok a pénzemért. Mondom Én, aki évtizedek óta issza a palackozott ásványvizet, és nem vagyok ezzel egyedül. Azt gondolom a szolgáltatónak kötelessége a víz ellenőrzése. Nem igaz, hogy nem veszi észre, hogy minden sárga lesz a leváló vastól. A baj az, hogy az egész ivóvíz rendszer elavult. Nem hiszem, hogy 10 millióból megoldható lenne. -.appa. 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr7218477537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása