appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Amit tegnap kihagytam  142/2024 (VIII.27.) töprengés

2024. augusztus 27. 06:38 - appasztorik

  •  Hát, hajjátok? – megszégyenlettem itt magam, e kora reggeli órán. Egyszer-csak belém hasított a gondolat. Egy büdös szót nem írtam a nyíregyi stadion avatóról. Kétségtelenül egyértelmű, hogy nem nagyon érdekel a foci. Úgy globice nem. A magyar főleg nem. Mondjuk ki. Életképtelen. Most ne gyertek elő azzal, hogy a nemzetközi kupákon sikereket érünk el. Egyrészt, mert nem érünk el sikereket, hacsak nem értékeljük sikerként, hogy nem esnek ki az első párharc után. Mert akkor tényleg vannak sikeres csapataink. Másrészt, mennyiben magyar az a csapat, amelyiknek játékos állománya nagyrészt külhoni. Megemlíthetném, nemhogy nem beszélik a magyar nyelvet, de nem is értik. Teszem hozzá az edző sem. Lásd magyar válogatott. Ezzel nem tudunk mit tenni. Viktor atyamesterünk ábrándjaiban ott szerepel a dicsőséges magyar futballjövő, amely majd eljövend. Értem Én ezt. Valamiben bízni kell. Valamivel kecsegtetni kell a népet.
  • Meg az olimpia van még álomvilágában. Valami olyasmit láttam, hogy azt mondta a mester, hogy Mi Magyarok tudnánk olimpiát rendezni. Kérdem Én. Miért pont azt ne tudnánk? Bizonyára másabb lenne a megnyitó, mint a párizsi. No, itt most kissé elkalandozok. Középiskolás koromban szerettem az olyan szendvicset, ami úgy lett összerakva, hogy egy kettévágott zsemlében, egy 1 centi vastag párizsi szelet. Mitől párizsi, a párizsi? Kit érdekel? Mi mindent tudunk, amit kell! Tudjuk például, hogy jól élünk. A Mi politikusaink nem titkolóznak. Nyíltan megmondják, hogy jól élünk. Bárki vehet párizsit (ha van rá pénze). Jól elvagyunk. Meg van mindenünk.
  • Nem így van ezzel mindenki. Olvastam. Szörényi Levente diszidál, ha Magyar Pétert megválasztják miniszterelnöknek. Teszem fel a kérdést. Miért választanák meg. Olyan esélytelen, mint a focistáink. (Ha-már eddig fociról beszéltem). Mit jelent ez akkor? Csak annyit, hogy Szörényi levente nem tudja, mit jelent a diszidál szó. Amennyiben ismerné a szó jelentését, akkor tudná, hogy nem tud diszidálni. A diszidálást sokan megtették gyerekkorunkban. Ez azt jelentette, hogy engedély nélkül hagyta el a hazáját. Kiment legálisan, és nem jött vissza. Ma a polgárság korában, ott telepszik le az ember, ahol kedve tartja. Eredeti jelentése szerint, azt takarta ez a szó, hogy felekezetéből, pártjából kilép az illető. Tehát Én, a gyalázatos pispek miatt diszidáltam a református egyházból.
  • Na, hajjátok? Megint csak ott tartunk, ahol kezdtem a posztot. Emlegettem a stadion avatót, de ez ideig nem szóltam róla semmit, pedig ünnep volt ez a nyíregyi fociszerető emberek életében. Annyit elárulok előre, hogy teltházas mérkőzés volt. Azért kíváncsi vagyok rá, - hány fizető néző volt a lelátókon? Ilyen anyagias beállítottságú lett a világ. -.appa. 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr4918476187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása