appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Tavaly június vége

2024. augusztus 19. 04:32 - appasztorik

 06.29.

Tegnap elmentem megjáratni a Ladát. Kíváncsiságból elmentem a polgári hídig. Legnagyobb megdöbbenésemre gyönyörű, tiszta volt a víz. Vasváriban, mind a két főcsatorna vize sárga. A híd alatt apró küszük szűrték a vizet. Másik csapatban 20 centis balinok. Alulról néha látszott olyan 40 dekásnyi is. Egyszer, egy kb. méretes is fordult. Azonnal megérett bennem a gondolat. Itt az idő kipróbálni a vertikális csalikat. A híd felett egyik ismerősöm busázott. Fogni nem fogott, de kitartóan jelen volt a helyszínen. Hazafelé megálltam a Balázs-érnél. A déli ág tele van. Egybefüggő békalencse a vízfelület. Az északi ágon apasztottak 40-45 centit. A víz tisztult. Vannak lyukak, ahol lehetne horgászni. A halak nem pipálnak. Halmozgást nem lehetett látni. Ha nem veszem annak, hogy egy döglött e.kárászt ringatott a víz. Gyuszinak hazavittem a vasmacskát. Kiderült, hogy az övé, amit a múltkor fogtam. Otthon gyorsan összepakoltam. Mindent leellenőriztem. ¾ 5 lett mire odaértem. Karcsi még busázott. Nem töltöttem érdeklődéssel az időt. Veszem elő a pergető botot. Belém hasított, hogy mikor a vérnyomásom mértem, akkor szemeztem a tasakkal, hogy pár nehezebb halacskát kiszedek. Ott maradt. Bementem a stéghez a hetes bolóval, + az elektronikus jelzős. Erre gumikukoricát tettem. Az elején még csipogott. Gondolom, az apróságok lökdösték a kosarat. Kukorica, csonti kombinációra fogtam két jó vörösszárnyút. Váltottam csontira. Sok kapás volt, de a 12-es horgon nem akadtak. Lehet, nem is jó mélységben horgásztam. Kicsi volt a fenékmérő ólmom. A szerelék is szokatlan volt, az 5 g-os buborék úszóval. Hétig horgásztam. 13 halat fogtam, 42 deka súlyban. -.appa. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr10018469181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása