appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Csütörtököt mondtam

2024. augusztus 11. 06:37 - appasztorik

ki, a horgászat napjának. Előzménye volt ennek. Kinézegettem, de sosem horgászott senki. Kedden láttam, hogy az első helynél vízfolt van a járófelületen. Felhívtam Karcsit. Mondta Ő volt ott a kisfiúval. Fél tizenegytől háromig 51 e.kárászt fogtak. Karcsi két bottal, a gyerek egyel. Azt mondta vagy 8 kárász volt tenyérnyi. Szerdán vittem a vágókészletet. Az országútnál, ott horgászik Lajos. Jött csalihalat fogni. Azon a részen az ér olyan tiszta, mint a hegyi patak. Zavaros víz, a halastó felől jön. Lajos a tiszta résznél ült. Onnan horgászott az országút alákanyarodó részen. Eredmény nélkül. Átcsaltam a másik oldalra. Kenyérdarabokkal is etetett, de volt bekevert etetőanyaga is. Ide-oda etetgetett, és próbált csalihalat fogni. Mondtam álljon meg, és egy helyen etessen. Fogott egy kis vörösszárnyút. Visszadobta. Mondván, az nem jó. Én végeztem a vágással. Még mindég hal nélkül volt. Dobtam körömnyi gombócokat. Fogott egy, 3-4 dekás e.kárászt. Az sem jó. Úgy döntött összepakol: ma, pontyozás lesz. Megvágtam a polgári hídnál is a helyet. Besúlyoztam a hetes bolót. Egy 5 gr-os Claruszó buborékot tettem fel. A mederben nem látszik a hínár. Igaz a vízre ráengedtek, egy 30 centit. Megnéztem a dobi hídnál is. Igazítottam rajta. Nem horgászott senki. Csütörtök reggel, a dobi hídhoz mentem. Az szólt mellette, hogy hátulról süt a nap. Másrészt, közelebb van. Az elektronikuson próbálkoztam pellettel, mini bojlival. Néhány csipogás volt. Nem ment át folyamatos húzásba. Az utolsó órára leszereltem. Három bodri, és egy karika jött 24 deka. 17 törpe, 72 deka volt. Ja! Teszteltem, az újonnan szerelt négyes botot. Ennek, csak a spicce karbon. Elég nehéz, de nem túl lágy. Délután háromra mentem a Balázs-érre. Itt az új négyest úgy szereltem, hogy egy öt centin lebegjen a csali. Néha megmozgatta, de nem volt érdemes bevágni. A régi négyes bottal, fogdostam apróságokat. Végül a lebegőt levettem. Csaliként giliszta, csonti szendviccsel csaliztam. Volt egy jó elhúzás, de semmi sem akadt. Fogtam vele, egy ötágú vasmacskát. Megszákoltam. Nem akartam erőltetni a botot. A két bottal cserélgettem a helyet. Ahol Karcsi fogja a nagy kárászokat nem jött semmi. Végül a nehéz bottal, fogtam egy cirka egy dekás e.kárászt. Háromtól hatig horgásztam. Ez idő alatt sikerült horogra csalnom 19 halat. 81 deka. Ebből 15 törpe volt, a másik négy bodorka. -.appa. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr5418464165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása