appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Ficótól a repedtsarkúakig  92/2024 V.21.) töprengés

2024. május 21. 09:52 - appasztorik

  • Nem említettem volna Ficót, Orbán Viktor barátját, harcos társát. Vannak, akik emlékeznek még rá, hogy voltak ők haragban is, Ficó magyarellenessége miatt. Változtak az idők, így a politika is. Nem firtatom tényleg magyarbarát lett e Robert. Szóval nem is írtam volna e miatt. Ami miatt megtettem. Azt hallottam, hogy egy demokráciában a miniszterelnököt is le lehet lőni. Kit lőttek még le? Biztos, hogy Szlovákiában demokrácia van? Abba sem megyek bele, hogy a merénylő kommunista, ukrán barát. Új Nekem, hogy az ukránok a kommunizmust építik. (Úgy hírlik, az óta Zelenszkijt is megfenyegették. Tuggyátok mi jutott eszembe? „Mi ez. Bástya elvtársaz már meg se akarják gyilkolni?). Az még jobb verzió, hogy Ficó megrendeztette a merényletet. Ezért ment oda, amikor hívták.
  • A hosszúnak nevezett hétvégén hallgattam a rádiót. Sütök, főzök, hagy zsinyegjen. Figyelmeztetgetnek az adóbevallás közelgő időpontjára (pont ma van). Felhívják a figyelmet, hogy van öngondoskodó befektetés, aminél a 20% jóváírható az adóból. Tállai Andrást idézgetik. Felkapom a fejem. A befektetők közül sokan nem veszik igénybe az adójóváírást. Ezt nem érti. Mert értetlen vagy Andris! Elmondom neked, miért van. Büszkén kikülditek az adó bevallást. Csak el kell olvasni, és amennyiben egyetért, akkor aláírni és visszaküldeni. Asszongya az egyszerű állampolgár: ott van nálatok minden igazolás, akkor ez így jól van, - oszt alákanyarítja a nevét. Ezzel ugrott is az adókedvezménye. Az adókedvezmény az nem jár. Ugyan hova gondoltok Ti, egyszerű, jámbor lelkek. Az adókedvezményt, kérni kell.
  • Tegnap este azt mondja Mari. Ma 19.-én. 20.-a volt. Egyébként Én hívom Marinak. Roppant erőltetetten próbál, nagyon könnyed lenni, ezért átment nyelvújítóba, és bevezette a „kövi, üzi, figyi”, meg mit tudom Én milyen szavakat. Értem Én ezt. Az sms-ek, csetek (chat-ek) világában betűket, időt lehet megtakarítani vele. De beszédközben, - jelent ez megtakarítást? Aztán ott van a sok panel, hogy ne kelljen beszélni. Helyette: ne menjenek sehová! Maradjanak velem! Aggodalomra semmi ok! Ami alatt azt kell érteni, hogy a hírek, a reklám után visszajönnek a bemondók. És végül, amit már Vágó Pirosnál sem szerettem. „naná, hogy a”, és itt mondják az adó frekvenciáját.
  • A reklám bevezetője több esetben: most jön egy kis péhá érték, és folytatjuk. A pH, mikor még Mi tanultuk az oskolában, a hidrogénion exponens negatív logaritmusát jelentette. Kétségtelen rengeteg reklám használta fel a péhát, hogy tudományos látszatot keltsen. És itt jutottam el a „repedtsarkú”-ig. Az idézett rész gyerekkoromban meglehetősen pejoratív kifejezésnek volt mondható, és többnyire hölgyek minősítették egymást ezzel a titulussal. Most megszólítja az egyik hölgy a másikat. Mi a baj? És kiderül, hogy az illető repedtsarkú, és e miatt állandóan kiszakad a harisnyája. Hát Ficónak, ennél nagyobb problémái vannak. Kívánok Neki teljes felépülést. -.appa. 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr8118409769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása