appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Az „Elszámolásféle” vége 37/2024 (II.17.) töprengés

2024. február 17. 09:15 - appasztorik

 

  • Mindég mondom, úgyhogy most is. Az ember mond, vagy ír valamit, és mindenki a saját hangulata, vérmérséklete alapján gondol valamire. Ugyanazt a látott, hallott dolgot, teljesen másképpen értelmezzük. Ez szerintem természetes. Tapasztalataink alapján, a világról kialakított kép befolyásol.
  • A következő mondatok, mintha engem akarnának igazolni: Gondolkodtam, mit is írjak ide a vershez, de mindig csak az jutott eszembe, hogy korai még az „elszámolás”. Vagy lehet, hogy inkább késői? Na jó, elolvasom még párszor, hátha van más értelmezése is... M.
  • Margit, nem tudhatjuk, - mi korai? Mi kései? Az egérnél korai a mag ömlés, amikor hamar kirágja a búzás zsákot. József Attilánál, kései a sirató. Én azt gondoltam, valami sommázatot csak le kellene írnom. DE! Teljességgel felesleges és értelmetlen. Ebből a szempontból korai.
  • Nata írta: Nem egyszerű elszámolni önmagunkkal, felvállalni a hibáinkat... Gratulálok írásodhoz!
  • Mit lehet erre írni? A következőt írtam: Nem olyan nagy dolog, mint gondolod. El kell kezdeni! Csak hiba kell hozzá. Nekem szerencsére van bőven. Még ki is hagytam belőle. J
  • Patricia mikuláskor azt írta: Nagyszerű, summázós filozófikus tanulságkereső. Szívvel gratulálok.
  • Kedves Patricia!
    Köszönöm, hogy olvastál és véleményt nyilvánítottál. Én magam is hiszem, hogy van tanulság. De vajh, - jó tanulságot vonunk le?
  • Az utolsó, amit idézek –’24. februárból. Kedves Gyula, hogy én ezt már hányszor elolvastam!
    Annak idején zuhantam le a lépcsőkről, egy hóval előtte stroke, szóval, írásképtelen voltam. Eszmefuttatásod mozgatta az agyam!!! Hatalmas szíves köszönetem: Ági
  • Ágika! - köszönöm, hogy olvastál, és a véleményed is. Azt hiszem, sokan jutunk el addig, hogy gondolkodunk az életünkről. Sokan nem jutnak el addig, hogy a magukban zajló morfondírozás kihallatsszon belőlük. Arra nem gondoltam, hogy eléggé zavaros versemnek jótékony hozadéka lesz. Minden jót kívánva.  -.appa. 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr318327515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása