appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Virágkarnevál helyett

2024. január 30. 05:54 - appasztorik

2022-08-21

Nem tudom Ki, hogy van vele, de Engem nem érdekel a virág karnevál. Még a riói sem, pedig ott aztán rengeteg szép virágot láthat az ember fia, meg lánya. Gyanítom, a lányokat kevésbé érdekli, pedig szemet gyönyörködtető, ahogy a sok szép bunda ott vonul órákon át. Nincs tévedés. Portugálul, - mondjuk finoman - a popsit bundának mondják. A lényeg Nekem eszem ágában sem volt a debreceni virágkarnevált nézni. Sosem láttam, de ha rajtam múlik nem is fogom. Pénteken, azt mondták a horgász boltban, hogy délután lesz csonti. Tegnap reggel korán hazajöttünk. Sajnos Nánáson nem mentem be, a horgász boltba.  Természetesen délután mentünk ki. Borulgatott az idő, elég rendesen. Azt gondoltuk, hogy nem lesz itt semmi, ahogy szokott.  Menetben bementem a Kacsás-tóhoz. Azt mondja a büfés, hogy nincs csonti, sőt már giliszta se. Azt mondja, hogy nagy forgalomra számítottak, de alig jöttek. Maximum nyolc horgász volt egyszerre. Most ment el az utolsó előtti horgász. Mondjuk a mondottakon kicsit meglepődtem. Nincs csali, miközben nagy forgalomra számítottak. Na, mindegy. Alig volt csontink, az is elég punnyadt. Így jártunk. Nagy meglepetésemre senki sem volt a Balázs-éren. Megálltunk a legelső helyen. Kicsit leszedegettem a békalencséből, és a falevelekből, és nekiálltunk horgászni. Egy órán keresztül alig fogtunk halat. Akkor fogtam az első kárászt, amikor megjött a fiatal pár. Mondták, már tegnap is voltak. Pistinek betettek egy 3. stentet. Jegyzem meg fiatal még hozzá. Beljebb mentek. Etetési taktikát váltottam. Nem nyomtam annyira össze a kaját, hagy menjen egy kis felhő. Keresgéltem a halat. Végül az lett a nyerő, hogy a kis kristály veglert félig kiemeli. Olyan is volt, hogy bevágtam, de több is lemaradt. Ezért megvártam amíg, elindul hal. Végül is 37 e.kárászt szedtem össze. Volt benne kicsi is. A mérleg 2,3 kg-ot mutatott. E mellett fogtam 6 vegyes halat, ami nyolc deka volt. Bodrik, vörösszárnyúak, és egy törpe. Majdnem végig gilisztával horgásztam  A legvégén tettem fel két csontit. Az egyik ficergős volt, a másik nem mozgott. Erre is jöttek az e.kárászok. A túlparti sulyom és hínár alá indultak, de fogtam néhányat mederközépen is. Nagyon rosszul etettem, eléggé szétszórtam a gombócokat. (Lehet ez volt a nyerő?) Most mikro pellet nem volt nálunk, de a fogás alapján nem is hiányzott. Attila 15 halat szedegetett össze, ami szintén nyolc deka volt. Neki bodorkák, és vörösszárnyúak voltak a zsákmányban. Ma reggeltől borult idő van. Nem tudom mi lesz belőle. Tegnap vagy hat hullámban kaptunk esőt. Volt egy nagy szemű, buborékos eső is. A fa aláhúzódtunk. Attila széke kinn maradt, abban állt a víz. A fiatalokkal megbeszéltük, hogy a horgot a kocsiban hagytam, amit ígértem, Ők mindég hamarabb jöttek ki. Várhatóan ma is jönnek, ha nem lesz eső. Nem tudhatjuk, hol mi lesz. Tegnap, benn a városban semmi sem volt. -.appa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr8018314631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása