appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Tavaly június vége

2023. október 25. 05:48 - appasztorik

2022-06-27

Mondhatjuk, ez a hétvégi horgászat sem úgy sikerült, ahogy szerettük volna. Szombaton a Balázs-érre mentünk. Odatelepedtünk, ahol csütörtökön fogtam a halat. Nagyon békalencsés a víz. Sok sulyommal és hínárral. A helyen igazgattam egy kicsit, hogy mindketten jól elférjünk. Fél ötkor kezdtük a horgászatot. Egy óra alatt egy-egy e.kárásznál tartottunk. Később csak csipegettünk kárászokat. Apró törpék is jöttek. Nekem 3 esett le a partszélére, ahonnan visszaevickéltek. Fél nyolcig horgásztunk. Ez alatt fogtam 6 e.kárászt, ami 86 deka volt. Attila 8 halat fogott. Ebben volt 2 kis törpe. A többi e.kárász. A legnagyobb 41 dekás volt. Az össz súly: 1,13 kg.

Vasárnap hamarabb indultunk. Mondván úgyis árnyék van. Beljebb mentünk az ér partján. Láttunk egy hosszabb növénymentes csíkot. Azon alakítgattam. Így is hatalmas mennyiségű növényt fogtunk. Az első órában, most is 1-1 e.kárásznál tartottunk. Túl sűrűn jelentkeztek az apró törpék. E miatt sok üres bevágásunk volt. Az e.kárászokon sérülések voltak. Vidrára gyanakszom. Ettől is lehetett a tiszta vízfelület. Meguntuk a dolgot, és hétkor abbahagytuk. Én 4 törpét fogtam, ami 7 deka volt. A 2 e.kárász 31 deka volt. Attila 2 e.kárádzt, és 3 törpét fogott. Egy nagyon kicsit visszatett, hogy ne csökkentse az átlagsúlyt. Az 5 hal volt 24 deka. A dolog érdekessége, hogy a kárászaink közel azonos nagyságúak voltak. Az enyém, mind a kettő ikrás volt. Az Attila kisebbik kárásza hasüregében nem volt ivartermék. A nagyobbikban kevéske tej volt. Azt mondtam Attilának, hogy két éve, olyan mennyiségben volt a vörösszárnyú, és a bodorka, hogy a környékről idejártak csalihalat fogni. Küsz is sok volt. Most mutatóban sincs ezekből a fajokból. Tavasszal még volt. Lehet, az egybefüggő békalencse megszüntette a táplálékukat. -.appa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr4818242519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása