appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Május 2. dekád vége

2023. szeptember 23. 13:01 - appasztorik

2022-05-19

Szép komótosan kimentem. 3/4 7-re értem ki. Mérce 372 cm. A víz vöröses. Kénytelen voltam a mellmagasságig érő fűben bebattyogni. Előbb bedobtam a fídert. Ez után szereltem meg az ötös bolót. Tegnap kötöttem 12-es horgot. Elsőre nem tetszett, ezért levágtam. Másodjára jobban tetszett, de nem igazán voltam vele megelégedve. Igazam is volt, mert egy hal fárasztáskor elvitte. Ott csak 14-es horog volt. Megkötöttem, de nem volt jó. Ezért egyből a főzsinórra kötöttem. A bolóval elsőre, egy 5-6 dekás vörösszárnyú jött. Aztán egy 8 deka körüli törpe. Az tüskéi le voltak vágva. A fíderre is törpe jött. 7 kapásból, 4 meglett. Több kombinációval is próbálkoztam. Mikor, gumikukoricára fogtam, egy 4 dekás törpét, akkor összeszereltem a fídert. Meg fogom szerelni az elektronikus jelzőst. Teszek rá 12-es pelletet, és, ha viszi valami visít a jelző. Végül hat törpém lett, 46 deka. A laposok is beindultak. Egy lapos vihette el a horgom. szerencsétlenkedtem egy ideig, amíg megkötöttem. Azért kötöttem direktbe, mert tegnap szenvedtem a fülkötéssel. Hatalmas fület kötök, de így is bénázok sokáig. Nem érzem jól a vékony zsinórt. Nem tudom átfűzni. Így aztán a loop tyer-rel megtanultam fület kötni. Persze az, otthon verte a mejjit. Az öt lapos keszeg 65 deka lett. Jött egy 2 dekás bagolykeszeg, 3 küsz, ami 4 deka volt. Jött még két vöröske. A három együtt 90 deka volt. A legnagyobb 51 dekás volt. Utolsó fogásom, a nap folyamán egy 51 dekás e.kárász lett. Fújt a szél, de 9 után csak érződött a meleg. Fél kilencig viszont jó volt a dzseki. 1/4 11-ig horgásztam. Összességében jó horgászat volt. Ja. Azt még nem is mondtam, hogy egy kis ólmot fel kellett tennem. Azzal is szerencsétlenkedtem egy csomót. Mikor kötöttem a horgot, akkor nem mertem odébb húzni, azt az ólmot. Így négy pontra tettem az ólmokat, és az alsó ólom közelebbre került a horoghoz.  Szerencsésen alakult. Nem gubancolódott. Az elején, mikor nem volt fenn a kis ólom, akkor a halak abbahagyták a kapást. A négy részre  tett ólom esetén is többször kellett, a hosszú bottal megállítani a cájgot, hogy ne fújja tovább a szél. Hát ennyi a történet. -.appa.  fenn

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr3118220381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása