appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Huszonkettő májusa

2023. szeptember 18. 07:02 - appasztorik

2022-05-09

Elhatározásunknak megfelelően, az északi irányba folyó ágra mentünk. Igaz, most a másik ág is Észak felé folyik. Az idén, így állították be. Régebben déli folyásirány volt, a Hortobágy folyó irányába. A 36-ossal párhuzamosan Katika ült, egyébként sehol senki. Karcsi, azon az ágon ült, ahová Mi is mentünk Attilával. Mondta, hogy most kezdett jobban enni a hal. Nem messze Tőlük letelepedtünk. Attila 3 m spicc, Én az ötös bolóval. Én a túlpartot horgásztam. Ő, egy jó kis sáscsomó mellé ült. Valami a kocsiban maradt, ezért visszamentem a kocsihoz. Katika akkor pakolt. Pár apróság jött azt mondta. Fél háromkor Karcsiék haza indultak. Az unoka odahozta a halakat. 13 e.kárász, és 3 törpe (szép nagyok). Haltartóval volt 2,58 kg. Ez alapján nem sok jóra számítottam. Nem nagy eredmény 3 bottal, délelőtt óta. Akkor jött, egy cigány ember, egy csapat gyerekkel. Egyből horgászni kezdtek, ahogy átjöttek a K-I.-en. Egy félóra múlva beljebb indultak. A vezetőjük vitte a vödröket. A gyerekek ágasokat, és a botjaikat. A vezető mondta, hogy menjenek beljebb. Szeretnek vízinövényesben horgászni. A halak is szeretnek ott lenni. A vezetőnek mondom, hogy nem igazán eszik a hal. Azt mondta, olyan nincs, hogy nem eszik. Most enni kell. Gondolom, az ívás miatt mondta. Csakhogy, még nem ívtak le. Bennük a tej, és az ikra is. Öt óra néhány percig horgásztunk. Az utolsó halat csak meg kell fogni. Az utolsó 15-20 percben elég erős északi szél fújt. Attila 14 vegyes halat fogott (bodrik, vörösszárnyúak) 27 deka. Én fogtam 9 vegyes halat, 22 deka. Érdekes, hogy Attila a 12-es horga ellenére kisebb keszegeket fogott. Két törpét fogtam, 12 deka. Öt e.kárászt szedtem össze, ami 59 deka volt. Ma viszem Kállóba kontrollra a cimborámat. Így nem igen lesz horgászat.

Hát ebben tévedtem. 11 előtt megjöttem Nagykállóból. Ildike hívott Miskolcról, hogy jönne horgászni a Nyugatira. Felhívtam Jánost. Azt mondta, hogy nem horgászott, mert nagy a kertje, és van mit csinálni. A stégre szerelt karfát, hogy be ne essünk. Kérdeztem hol van a Selypes Polgárnál. Ildike is menne oda, mert jobb a busz járat Miskolcról. Azt mondta János, hogy az első polgári megállónál le kell szállni, és visszafelé menni. Ott már látszik. Állítólag, jó kárászos víz. Teszem hozzá, sokat csalódtam már Én, ilyen vizekben. Kimentem az átkötőhöz. 380 cm. A víz vöröses barna. Mozdulás sem látszik. Úgy a felétől vannak halak. Ívást nem látni. Ott elég jó színű a víz. A Nyugati felőli betonnál is tűrhető a víz. Ha hintáztatnak rajta, akkor bezavarja a színét. Olyan 5 centire látni be a Nyugatiba. Olyanban, fogtunk már dévért. Irgalmatlan meleg volt. A kocsiban 41,5 fok. Kinn is perzselt a nap. Vagy hajnalban kell menni, vagy este. A hajnal a kis csatornákon nem jó, mert a sok növény miatt oxigén hiányos a víz. -.appa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr7518216533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása