appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Vallomások

2023. június 23. 05:47 - appasztorik

Mindjárt kezdem ezt az egészet egy vallomással. Az úgy vót, hogy annak rendje és módja szerint megírtam a bejegyzést. Itt közbe vetem, ahogy nagyapám mondta, "rengye, móggya szerint", valahogy jobb volt. Oké. A virtuális zárójel bezárva. Szóval megírtam. Elmenetem reggelit készíteni. Megreggeliztem. Elmentem horgászni. Délutáni szunyókám után, megint horgászni mentem. Este jutott eszembe, hogy a blogra nem tettem semmit. Itt meg következik a vers, aminek a címe:

Vallomások(k)

Forró nyáréjszakán a szerelem megfagyott.

A lány, - akit talán szerettem? Elhagyott.

 

Az után, rendre elkerültek a szerelmek.

Ha tehettem, én is kerültem a szerelmet.

(Ebben mondhatom magam sikeresnek!)

 

Ha valakit egyáltalán érdekel.

Vártam rá.

Egyszer majd magányos lesz.

Hozzá lépek, és észrevesz.

 

Szerencsémre nem így lett.

Te magányos lettél, és megkeseredett.

Én meg, - őszintén - nem is kerestelek.

(Lám csak. Happy end lett a történet.)

-’22.08.11.   

                                                 -.appa

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr9418151828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása