appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Verselgetek

2023. május 28. 05:11 - appasztorik

Tegnap volt a napja, hogy elhatároztam rendet teszek a különböző mappákban, és összegyűjtöm egy mappába a verseket. Törlöm, ami több helyen is megvan. Ugyanezt elkezdtem a jegyzeteknél is. Felteszek néhány verset. Mondjuk hármat, mert az prím szám.

Nem tudom mikor írtam ezeket a sorokat. Minden esetre, ez azoknak a szélhámosoknak szól, akik azzal hülyítik az embereket, hogy a kemény munkával elérheted, hogy sok pénzed legyen. Hát egy túrót. A sok munkával elérheted, hogy sok betegséged legyen. Hát lehet sok pénzt szerezni. Azzal, ha sok embert rászedsz, hogy dolgozzon keményen. A munka gyümölcsét, nem a munkát végző kapja, hanem az, aki a munkát végezteti..

Visszavágás

A munka nemesít.

Rajtam ez nem segít.

Röhögj csak! Hehehe.

Szerintem, rajtad se.

 

Hasonló témakörbe illik a következő vers is. Bár itt megjegyzem Nektek, hogy sok frinc-francos tortánál sokkal jobb a bukta.

Vigasz

Álmaid,

eső verte, szél tépte, jég zúzta.

Nyugi!

Neked is jut majd torta, nemcsak bukta.

Ha valakinek rémlik, annak igaza van. Ez a két vers egybekombinálva megjelent a blogon, olyan címen, hogy  Gondolati mérce. Alcíme is volt: (mert, miért is ne). Nem úgy, hogy miért is ne lett volna alcíme. Hanem az volt az alcíme.

 

Akkor jöjjön a harmadik. A dolog érdekessége, hogy tartalmilag, gondolatilag már ez is volt a blogon. Régebben más címmel, és más szöveggel. Legyen meg így is.

Amolyan imaféle

Atyám!

Had bűnözzek én is, mint a többiek.

De, tudod mit?

Legfeljebb, engem se büntess meg.

Ennyi lenne az egész.

Ismersz. Remélem, megértsz?

                                                              -.appa.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr2018133794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása