appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Horgászat 2021.07.08.

2022. augusztus 20. 10:30 - appasztorik

Tegnap korábban mentünk. Attila 5 óra hatkor már horgászott, a szokásos 3 méteren. A víz elég zavaros, 408 cm. Mikor jöttünk el 409 cm. 8-ig horgásztunk. Akkor már egészen kellemes idő van. Egészen más előírások lennének, ha bevallanák a hőmérsékletet, de kb. 3-4 fokkal lejjebb mondják. Én, a hülye alakú metód fíder kosárral szerelt cuccal horgásztam, Zizire volt két kapás, de nem akadt. Mini bojlira semmi. Tettem csontit a horogra. Arra is volt két kapás. Ha bevágtam semmi. Ha vártam, akkor lecsipkedte. Így megúsztam fogott hal nélkül. Attila szépen fogott. A jobb halak 1/2 5 után jöttek. Fogott egy 13 dekás bodorkát, és lapos keszeget  (72 dg) a legnagyobb 38 dg volt. Aprókból összejött Neki 12 db, 18 dg. Két kutyacsapatot is fürdettek a betonban. Nem tudom, - mit szeretnek benne a tulajok? Kövérek és engedetlenek. A kislány úszott be a labdáért, mert a kutya nem volt hajlandó bemenni. A két kutya ugatott, a lányka nyugtatgatta őket, hogy ott van. Az egyik lejött hozzánk is. A kislány végig szólongatta, de csak akkor fordult vissza, mikor ráförmedtem, hogy menjen vissza a gazdájához. Akkor végig dicsérgette, hogy jól van. Ügyes. Nem szeretem az ilyen öntörvényű kutyákat. Szerepcserében van a gazdával. Na, ezekről ennyit.

2021.07.09.

Irgalmatlan meleg volt. 5 után indultunk. A víz tisztult kicsit, 408 cm. Mikor jöttünk 409 lett. Fenekezőt nem vittem. Mind ketten 3 m spiccel adtunk elő. Az elején nagyon fogtam a küszt. Lementem mélyebbre, ott viszont nem volt halam. Vízinövényesben akadoztam. Nem tudtam meghorgászni a növényzet túloldalát. Csak kikapartam onnan két törpét. 29 halat fogtam, ami 27 deka volt. Gondolhatjátok mekkorák lehettek a küszök, mikor a 2 törpém volt kb. 7 deka. Attilának jobb oldal felől beúszott néhány lapos és kis karika, pár küsszel. A 14 hal 36 deka volt. 21

2021.07.10.

Tegnap borult idő volt, de semmivel sem volt hűvösebb. A víz kicsit zavarosabb. A Keleti nagyon sárga, ahogy átmentünk felette. Víz 408-on. Attila 3 m-en fogdosta a halakat. Én 4-en semmit. Nagy sokára akasztottam (viselkedése alapján) egy törpét. Fél-vízig emelhettem, mikor kipattant belőle a horog. Irgalmatlan nagy gubanc lett belőle. Végül úgy oldottam meg, hogy leszedtem az ólmokat és levágtam az előkét. A gubancot összehúztam. Így kb. 10 centivel rövidebb lett a cájg. Ameddig szerencsétlenkedtem, addig nem volt etetve. Így aztán tiszta lappal kezdtem a horgászatot. Első halam egy tenyérnyi karika lett, majd jöttek a törpék. Emelgettem a cuccot, így két lapos keszeg is beugrott. Érthetetlen volt, hogy nem esznek. Forogtak keszegek, és sok törpe. Igaz É-Ny felől eléggé borult, sőt dörgés is hallatszott. Félnyolc körül elkezdtek kicsit duzzasztani. Mondtam Attilának, hogy nem soká jönnek a keszegei a nádasból. Nem jöttek, mert nem duzzasztottak tovább pár percnél. Ezt még egyszer megtették. Végül is fogott egy tenyeres baglyot, két kis karikát, egy kis lapost, és két törpét. E mellett 8 küsz. a 14 hal volt 33 deka. Én 11 halat szedegettem össze, ami 53 deka volt. Nyolckor befejeztük. Addigra a felhők elmentek valamerre. Ott létünk alatt kétszer jött elő a nap, de akkor nagyon.  -.appa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr5217911829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása