appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

A Nyugati élő-ágán

2024. szeptember 24. 08:17 - appasztorik

08.12.

Attila ment Debrecenbe. Ott találkozott két egyetemista társával. Na, akkor Én megyek a polgári úti hídhoz. Megszereltem a fídert és, hogy el ne csábuljak, mást nem is vittem. Ott derült ki, hogy csontit, meg etetőanyagot sem vittem. Nem gond, mert száraz etetőanyag van a kocsiban. Itt jól eszik a kukoricát, arról nem beszélve, hogy a csali-tüskés horgászathoz van pellet és mini bojli. Legutóbbi itt horgászatom óta Lajos tényleg megcsinálta a stéget. Parádés bejárót készített a Jánoséhoz képest. Mondta, hogy a két hét alatt fogott 5 pontyot. A legnagyobb ötkilós volt. Egy másfeles e.kárászt fogott, és egy szintén másfeles csukát. A fia most fogott egy félkilós sügért. Egy bottal békés halra megy, eggyel rablóra. Megszaglásztam a saját készítésű kukoricáit. A büdöset, és volt egy doboz nagyon jó illatú. Veszi a színezett kukoricákat, és Ő illatosítja. Na, ennyi szakértés, meg szagértés után mentem a stégre. Megszereltem a fídert. Bedobtam a cájgot lefelé. Sanyi állítja, hogy a fídert folyással szembe kell dobni. Amikor szerelni szoktam a bolonyait, akkor szinte viszi el a botot mellőlem. Most hozzá sem nyúlt. Pár kis piszkálás volt. Úgy döntöttem, hogy bedobom folyással szemben. Gyönyörű görbítés után konstatáltam, a mini bojli hiányát. Öt percenként voltak kapások. Na, kipróbáltam, hogy a stoppert lehúzom a kosárig. Fogtam egy törpét. Na, legalább nem betlizem. Innentől nem foglalkoztam, hogy a tüske zsinórját tekerjem a horogszárra. Fogtam még egyet. Na, nem úgy egyből. Jó sok csalim ellopkodták. Kerestem egy jó kemény pelletet. Azt megfúrtam, és azzal csaliztam. Ennek köszönhetően meglett a harmadik törpe. A szúnyogok támadtak. A stég is kényelmetlen volt, mert a kisszékem is a garázsban maradt. Összetoltam a szákot. Gyönyörű rágörbítések. Bevágok, hát ez nem törpe. kihúzgálom a szákot. Nem rizikózok a kis horoggal. Jutalmam egy 21 dekás e.kárász. Visszadobom a cuccot. Írom a jegyzőkönyvet. 1 e.kárász, és három törpe. Szép görbítésbe vágok bele. Megvan a negyedik. Most is fenn a pellet, a kosárban is van kaja. Meg lett az ötödik. Meg is állapítottam magamban, hogy a horogszárra tekergetésnek semmi értelme. Lehet máskor lesz. Nem tudhassuk! A halak útjai, meg észjárásuk kifürkészhetetlenek. Az öt törpe 26 deka volt. Mire indultam nyolc óra volt. Kezdett szürkülni. -.appa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr1318498298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása