appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Amit tegnap (mégis) kihagytam,  143/2024 (VIII.28.) töprengés

2024. augusztus 28. 06:20 - appasztorik

  • de ígérem, most nem fogom. Nekikezdtem tegnap, nagy dérrel és dúrral, hogy megírom a nyíregyi stadion avatót. Na, ebből úgy nem lett semmi, mint a kormány ígérgetéseiből. A múltkoriban megint feldobta Nekem a net Orbán Viktor fotosoppolt ábrázatját, alatta a szöveggel, miszerint megint rendkívüli nyugdíjemelés lesz. (Nem tudni, hogy ezeket a közleményeket, - Ki teszi közzé? Miért engedik meg?). Az évi rendes nyugdíjemelésből sincs semmi. Olyan kevés, hogy nem megyünk vele semmire. Hideg vízre se elég, tartja a közmondás. Főleg így, hogy településünkön, híresen rossz az ivóvíz minősége. Jelennek is meg a fészen mindenféle hírek, meg képek. Színes, és rossz ízű. De nem ám, az a szép Fidesz sárga. Nem bizony, hanem az a vöröses vashidroxidos. Ennek a témának nincs vége, de egy másik alkalommal majd folytatom. A polgármesterünk híres hozzászóló. Természetesen ehhez is hozzászólt. Teszem hozzá, igaza is volt. De erről, majd később.
  • Lássuk a stadionavatást. Bevallom, Én azt vetítettem előre, vereséggel avatódik fel a stadion. Ennek érdekében a nyíregyi játékosok meg is tettek mindent, de erről majd később. Kezdjük az elején. A mérkőzés napján nem nyitottak ki a pénztárak. A nyolcezer jegy, elővételben elkelt. Azért ez mindenképpen szép teljesítmény. Persze ebben benne van az újdonság varázsa. Új létesítmény. Újra NB-I-es csapat, első hazai mérkőzése. A hírverés is nagy volt, ami vonzotta a kíváncsiakat. Lehet, olyan emberek is kimentek a mérkőzésre, akik nem mennek ki addig, míg valami kuriózummérkőzés nem adódik. Amikor a TEVA dolgozója voltam, akkor el lehetett kérni a gyári bérletet. Többször gondoltam. Elkérem, és megnézem a létesítményt. Nem tettem meg. Megnéztem, mikor arra sétálgattunk. Körbejártuk, és beleskelődtem. Egyszer Nyíregyen is teszek egy ilyen sétát. Lehet szerencsém lesz, és ide be is lehet menni. A rádió olyasmit mondott, hogy olyan része is lesz a létesítménynek, ami közösségi használatra is kerül. Ez igazán említésre, és dicséretre méltó dolog. De lássuk a mérkőzést.
  • Nem szokásom, de a neten megkerestem a mérkőzés történéseinek ismertetőjét. Ebből vagyok kiokosodva. Gólzáporos mérkőzés volt, ahhoz nem fér kétség. Öt gólt rúgtak a nyíregyi játékosok. (Ennyire játékosok voltak). Azért nem írtam, hogy a szurkolók örömére, mert kettőt a saját kapujukba rúgtak. E góloknak a fehérvári szurkolók nyilván örültek. Ennek okán mondottam fennebb, hogy a vereség érdekében a nyíregyiek mindent megtettek, (de nem sikerült kiharcolni). Azt mondhatom, hogy igazságos döntetlen született. A nézők ki voltak szolgálva, hiszen hat gól is esett. -.appa. 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr2318476829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása