appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Horgászat, tavaly áprilisban III.

2024. június 27. 06:16 - appasztorik

    ’-23. 04. 15 után

Na, csak helyre hoztam, ezzel az imilből (magyarítom már ezt a nyomorult „emeil” szót) visszamásolással az elmentett történetek irományát. Lássuk 20.-át. Attila Úgy döntött, hogy horgászik. Hatott rá a nyugtató. Hál Istennek jobban érzi magát.. A vízállás hasonló. A szél északi inkább, mint észak-keleti. ha nem süt a nap, akkor hideg van. Komolyan mondom, ha megáll a szél égeti az ember hátát a nap. Kicsit beborul, és a motoros dzsekin fel kell húzni a cipzárt. Próbálkoztam mindennel. Vízfelszín alatt gilisztával, hogy majd fogok lapos keszeget. Többször eljátszottam, hogy félméteres eresztéktől végig zongoráztam fenékig. A kis törpék díjazták a mutatványomat, és a küszök. Ennek megfelelően, az általam fogott 16 hal, 29 deka.  Árnyalja a képet, hogy sikerült fognom egy e.kárászt. Kisebb, mint a múltkori, de a fejlettebb, ez által több ikra miatt, ez 49 dekás. Sikerült javítanom az átlagsúlyt. Attila fogott egy szép bodorkát, ami 15 dekás volt. Ezen kívül fogott még 6 darab vegyes halat, ami 13 dekának bizonyult. Kis csepergés volt, de nem sok vizet zavart. Alig néhány percig tartott. Bizakodva gondoltunk a másnapra. Ezek után, naná, hogy 21.-én is mentünk. A felső betonnál a víz teljesen vörös volt az algától. A vízállás olyan, mint az előtte lévő időkben, a szél szintén. Hol innen fújt, hol onnan. Mégis úgy ítéltem meg, hogy ami alga a helyünknél van az még nem zavarta el a halakat. és meghorgászható. Apró gyűrűzések látszottak. Erre, persze nem lehetett alapozni, de így döntöttem. A lustaság, nagy úr. Ne kelljen annyit menni. De fogjuk arra, hogy mihamarabb horgászni akartam. Jó, de halat is akartam fogni. Hát az, nem igazán jött be. Már az gyanússá vált, hogy a partszéli sávban szinte nincsenek babahalak. Gyatrán indult a horgászat. Az észak-keleti szél megnyomta a vizet a Nyugati-főcsatorna felé. Ennek következtében egyre vörösebb lett előttünk is a víz. Tényleg horgásztunk, de halat alig-alig fogtunk. Attilla 4 halacskája 4 deka volt. Az Én tíz halam, 21 dekának bizonyult. Hát nem az jutott eszembe, hogy a 21 nyerő szám. Elhatároztuk, hogy holnap lejjebb megyünk a Nyugati-főcsatorna felé. És, a ként is cselekedtünk. Holnap is megyünk. Lenin születésnapja, bár ezt manapság nem ünneplik. 1870. április 22.-én született Szimbirszkben. Orosz szülők harmadik gyermekeként. Akkor még Vlagyimir Iljics Uljanov volt a neve. Később vette fel a Lenin nevet. Oroszország meg Szovjetunió lett. Ezt csak azért, hogy tudjátok. Másrészt ezzel is bizonyítom, hogy az ember, élete során rengeteg felesleges információra tesz szert. Mint ahogyan most Ti.  -.appa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr618436041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása