appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Kórházról, horgászatról

2024. május 30. 11:18 - appasztorik

 2023-02-07

Tegnap délután hazajöttünk Attilával. Voltam a háziorvosnál, mivel délutános volt. Ma, délután telik le az öt nap, hogy kijöttem a kórházból. Remélem, nem jön rajtam semmi elő. Előzmény. Múlt hét szerda délután, az ápolók ott nézegették a felszabadult ágyat, ami már le volt fertőtlenítve. El is vitték, és hoztak egy beteget, mint az kiderült, az izolációs szobából. Azt az ágyat nem hozhatták át. Később a folyosón járva láttam nagyon csutakolták, fújták spray-al, meg amit előír a protokoll. Mondták, azért hozták át, mert majd a másik ágyhoz kötött beteggel, itt fognak tornázni. Nem kell megijedni, mert nem kovidos volt. Illetve az is volt, de az régebben. Megnyugtattak. Most más fertőzése volt, de az utolsó két tesztje negatív lett. Mint kiderült egyedül volt két hónapig. A kovidosoktól is elszeparálták. Remélem, nem jön elő rajtam semmi.

 2023-02-12

Szerdán elmentem Gyuszihoz. Telefonált Nekem, mikor még a kórházban voltam, hogy csinált balsafából úszókat (200-nál több db), ad Nekem is. Így hát elmentem. Nagyon jó úszók. Nem lepődtem meg rajta, mert évtizedekkel ez előtt is kaptam Tőle úszókat. A mai napig is van még belőle. Mondta a Balázs-ér nincs befagyva. Tele van vízzel. Kimegy majd horgászni.

A Kenyér-gyárin fogdosták a pontyokat. Caca dünyögött, hogy annyi lesz a területi ára, mint a Balatonnak. Mondtam, hogy a Nyugatit is felnyomták 18-ról, 23 ezerre.

Attila azt mondta, nem vesz területit. Hétvégeken kimegyünk a Balázs-érre  Ha szabin lesz, vesz napijegyet (De aztán csak vett). Ha, lesz szabi. Két hetet ki kellett venni január első felében, hogy ne kelljen fűteni. A kormány energiatakarékosságot hirdetett. Most hidegebb van, mint akkor volt. Fűtés most sincs. Tart az takarékosság. Otthoni munka, meg hasonlók.

Csütörtökön kimentem megnézni az átkötőt. Be van fagyva. Kb. 8 centis jég van rajta. Elengedtek cirka 30 centi vizet így a parttól befelé meg van hajolva a jég. A töltés helyenként olvadgat. Végig mentem a Nyugati partjáig. A sapka szinte égette a fejem, ahogy sütött a nap. Egészen kellemes színe van a víznek. Hal mozgás semmi sem volt. Visszafelé rosszabb volt a helyzet. Enyhe északi szél fújt. Ez kellemetlen volt, mert pont szembe fújt. Nyugatról viszont ugyanúgy égette a fejem a sapka. 

Ma mentünk vizet venni a Pennybe. A katarakta műtétem miatt, Én még nem emelhetek 10 kilónál többet. Egy zsugor 12 kiló, plusz göngyöleg. Előtte megnéztük a Balázs-eret. Nem volt kinn senki. A déli ág nincs befagyva. Kelet, Nyugat irányon elég erős szél fújt. Ez sincs befagyva. Az 36-os alatt rendesen áramlik a víz.  A K-I. tetősen tele van vízzel. A két szivárgó csatornából erősen ömlik a víz. Ez nem belvíz. Szerintem a K-I töltése oldal irányban átereszt. Teljesen átfurkálták a hódok.  Elindultunk Észak felé. Ahol sok a vízinövény ott ki van olvadva. A foltokban tenyészik a békalencse. A sás teljesen lefagyott. Hal mozgást sehol sem láttunk. -.appa. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr5018417043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása