appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

-’23. január második hete

2024. április 27. 18:27 - appasztorik

2023-01-08

Dacára annak, hogy borult, szürke idő volt, enyhe széllel (kinn nem is volt olyan enyhe) kimentünk. A vízszint nem változott ugyan, de tisztult, az élő ágon is. Én megint pergetéssel kezdtem. Mit tesz Isten? - egyből eltaláltam, mi a nyerő. Ahol a kereszt gát helyén, egyből akasztottam egy halat. Csuka lehetett. Rázogatta a fejét, és sikeresen ki is rázta magából a gumihalat. Nemigen volt nagy, hisz a féket nem tudta megszólaltatni. Lementem teljesen a Nyugatiig. Mondtam is Attilának, hogy most nincsenek kinn az őrültek. Mire megkérdezte: mert Mi mik vagyunk? Hát ebbe nem mentem bele, elindultam az élő felé. Volt egy jó rácsimpaszkodás, de csak a gumit húzta le. Lehet, cserélni kellett volna, de Attila mellett hagytam a dobozokat. A következő helyen, kettős ütés, fordul, koppan a bevágás, szól a fék, de csak a gumi jött lejjebb. Még lejjebb mentem. Keményen ráfogott. A bevágás ült, hoztam magam felé a halat kb. egy métert, és megkönnyebbült a szerelék. A következő helyen, ahogy húztam a cuccot háromszor ütötte meg valami apróság. Megindítottam, akkor koppintotta. Nem tekertem, hogy lelibegés közben el tudja kapni. Hát nem kapta, megint az indításkor ütötte. Ez ismétlődött meg harmadszor is. Nem tudtam csalit cserélni, mert mint már említettem Attila mellett volt a cucc. Ugyan azt csali dobva, nem érdeklődött. Az alsó betonban nem volt semmi. Az élőn valami apró sügér jött mögötte, és kopogtatta. Jut eszembe. Régebben jártam úgy, hogy sok apró ütögetés után 3-4 dekás törpéket fogtam. Vége a pergetésnek határoztam el. Mentem keszegezni. Most Attila is, és Én is csak egy-egy tenyérnyit fogtunk.  Hoztunk el pár ropinak valót, és ott áll a száraz pácban, hogy reggeli váljék belőle. Attila fogott 28 darabot, 43 deka. Én 5 darabot, 18 deka. Ma nincs peca. Megyünk Debrecenbe. Most megyek, sütöm a halat.   -.appa.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr3318391543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása