appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

2022. Karácsony előtt (I)

2024. április 12. 21:40 - appasztorik

2022-12-22

Valóban nem vagyok jó véleménnyel a sztatinokról. A szomszéd üzemben gyártották, és néha át kellett menni segédkezni a leszedésnél. Jó termék volt ez, mert az USA vette nagyon. Etették a nagy kövér négerekkel. A 2008-as válságnál csökkent a kereslet, mert a drága gyógyszer helyett inkább mégiscsak zabáltak. Eléggé el nem ítélhető vélekedés ez embertársainkról, de ez volt akkor a duma. Nem volt ez egy magas nyereséggel bíró termék. Kilónként egy dollár nyereség volt rajta. Csúcsban évi 1000 tonnát gyártottunk belőle. Sok kicsi sokra megy. Ebben az üzemben történt, hogy az éves foglalkozás egészségügyi orvosi vizsgálat során az előmunkást Püski doktor beküldte a klinikára, az emelkedett koleszterin szintje miatt. Nem szerettek a többiek hozzámenni, mert igen hamar küldte az embert a klinikára. Engem is beküldött egyszer a bal fülemmel. Én szerettem hozzá járni, mert nem ültek sokan előtte. Hamar be lehetett kerülni. Kóté doktor előtt meg ott ültek sorba a népek. Na! Laci elment a klinikára. Azt mondja neki a doktor: nézze, nem vészes ez a szint, de azt javaslom, hogy szedjen egy 10 mg-os Szimvasztatint. Azt mondja erre Laci. Gondolja főorvos úr, hogy használ. Mi gyártunk belőle évi 800-1000 tonnát. Ennek negyedét Mi szedjük le, mert n műszakban dolgozunk. Porálarcban, és szemüvegben, ami nem zárt. Azt mondta erre: nem hiszem. Nem is javasolt sztatin szedést. Jut eszembe. Egyszer egy pénteken nem volt ott a kardiológus, akihez jártam. Jön keresztül a tömegen Sunita doktornő. Aranyos, és kicsi nő. Mikor bekerülök, azt mondja: ne vetkőzzön le, maga a Sándor betege. Kipattanok a vetkőzőből. Mondom, elkésett már levetkőztem. Nem baj, öltözzön fel. Majd jöjjön hétfőn. Az asszisztens hölgy mondta, hogy majd behív soron kívül. Mit tesz Isten. Hétfőn állok az ajtó előtt a sorban. Megint Sunita jön keresztül a tömegen. Be is hívott a hölgy. Mondom Sunitának: nem tudott elkerülni, hiába küldött haza pénteken. Na, elküldött rehabilitációra Szilágyi főorvoshoz. A megadott időpontra mentem a rehabilitációra. Nagyon megörült nekem a főorvos úr, hogy hajlandó vagyok befeküdni. Hogy fognak örülni a lányok is. Reggel, és délután is torna Pszichológus, dietetikus. Mások bemennek reggel. Tornáznak, pszichológus, dietetikus, és húznak haza. Az állapt felmérés során, az asszisztens hölgy mondhatni rám kiabált: ne húzza be a hasát.  Exkuzáltam magam, hogy ennyi hasam van. A rehabilitáció során Szilágyi főorvos úr, akarta nagyon felírni a sztatint, a rehabilitációm során. Azt mondta: igaz, hogy jó a koleszterin, és a triglicerid szintem is, de ennem kellene, mert infarktus után ez a protokoll. Mondtam neki, hogy nem fogom enni. A májkárosításnak sokkal kellemesebb elérési formája a pálinkaivás. Beláthatta, hogy igazam van. Mert érvelésemre azt mondta: nem erőltetem, maga a Sándor betege. Most 2024-ben teszem hozzá, hogy rábeszélt, egyik ismerős orvos, hogy vannak már nagyon jó szerek, aminek nincsenek durva mellékhatásai. Nagy dózisban visszabontja a plakkot. Én marha belementem. Megmondom, ahogy gondolom. Ilyen szert nem lenne szabad embereknek beadni. A Xeter nevű szer, minden részét megtámadta a szervezetemnek. Vegyipari technikus, és felsőfokú munkavédelmi képesítésem ellenére, majdnem két levéllel elettem ebből a nagyon erős kemikáliából, amíg rájöttem mérgezésem van. Remélem, kiheverem. -.appa. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr9718379959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása