appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Tavaly május középső dekád

2023. szeptember 20. 17:50 - appasztorik

2022-05-11

Tegnap délután háromkor kimentem. Vittem egy gereblyét, és sok helyen kiszedtem az odasodródott elszáradt növényzetet. A víz 364-en állt. A betonban vöröses volt a víz, de a helyünknél már jó volt. Keszegek mutatkoztak. Rablások is voltak. Amit tegnap előtt a betonban láttam, már majdnem a csatorna felénél jár. Biza, nem vízinövény nőtt fel, hanem törpeharcsa gomolyag. Tavalyiak. Dobbantottam egy nagyot, és lejjebb süllyedtek. Jól elfáradtam. Este kötöttem új előkét. A fídert elő sem szedtem.Addig szöszmötöltem reggel, hogy hétre értem ki. Mellé a gilisztás dobozban, már csak föld volt. Meleg volt a csomagtartóban. Csontim volt. A két vedret előre tartottam. Ettől, meg a harmattól vizes lett a nadrágom. A csatorna feléig vörös volt a víz. Azon túl mentem, és elkezdtem horgászni. Toll nem volt nálam, de úgy döntöttem, hogy abban a csajtos fűben nem megyek vissza a tollért. Mikor száradt akkor érte mentem, és beikszeltem magam. A vasárnapi maradékkal horgásztam. Voltak kapások, de nem akadt semmi. Aztán fogtam egy szép vörösszárnyút. Majd még egyet. A harmadik, ami olyan 20 dekás lehetett, visszaesett. Lett egy negyedórányi szünet. Ez után jött még egy vörös, majd egy negyedkilós dévér. Ez is elugrasztotta a halakat, mire megszákoltam. Mellé az ólom feltekeredett a hálóra. Fogtam, egy 10 dekás bagolykeszeget. Egy küszt. Majd egy törpét. 3/4 kilenctől kár volt ott lenni. Igazából a vörösszárnyúakra, pépesebb, felhősödő kaja kellett volna, és nem ez a földes. Próbálkoztam alul, akkor jött még egy törpe. A kettő 10 deka volt. Nem összenyomott kajával dobáltam. Akkor jött még két küsz, és egy kis vörösszárnyú (olyan másfél dekás). Ezek, arra voltak jók, hogy levigyék az átlagsúlyt. A 3 küsz 6 deka volt. A négy vörösszárnyú 27 deka. Mikor mentem a kocsihoz, akkor már a betonban is  opálos volt a víz. Kivétel, a két szélén volt egy 70 centi széles sáv, ami vörös volt. Valószínű, hogy volt egy időszak, amikor befelé áramlás történt, a szél miatt. Gondolom, az megkavarta a vizet. Délután beszéltem Gelsi Lacival a Pennyben. Az erőmű alatt nagy márnákat, és balinokat fog. A márnák egyenesítgetik ki a horgát. A fém halakkal dobál, amit vertikális pergetésre használnak. Partról is eredményes. Tavaly is sok halat fogtak vele.

Holnap megyek a szemészetre. Előjegyeztetem magam szürke hályogműtétre. -.appa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr2518218593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása