A Jobbik nemrégiben közleményt adott ki. Hibáztak, amikor elfogadták a salátatörvényt. Ez még akkor is hiba volt, ha a kétharmaddal bíró Fidesz nélkülük is elfogadta volna azt. Mi a fenének közölték ezt akárkivel is? Beszélték vóna (nem Vona) meg úgy egymás között. Mi változott meg ettől? Megnyugtatásukra közlöm. Részemről a szavazás semmit sem rontott a megítélésükön, ahogyan a közlemény sem javított rajta. Asszongya az internet: 131 képviselő szavazta meg a Budapest-Belgrád vasútvonal kapcsán, hogy Kína is beleszólhasson abba, mi legyen nyilvános Magyarországon. Most tíz évre titkosíthatják az adatokat. Nem értem a dógot. Miért is ne?- Kína a barátunk. Azt is bemondta, az internet, hogy Semjénnek javaslata volt. Nagydolog, mondom én erre. Szoktak neki javaslatai lenni. A múltkor éjjel adta be a javaslatát. Mohamednek álmai voltak, Semjénnek javaslatai. Mindkettő egyházi ember. A benyújtott tervezet értelmében a legalább ötmilliárd forint költségigényű beruházások adóbevételeit a településektől a megyei önkormányzathoz irányíthatják. A recept adott: a Pest megyei Göd esetében korábban kormányrendelettel tették át az ellenzéki vezetésű település adóbevételeinek egy részét a Fideszes többségű megyei önkormányzathoz. Mondja erre az internet: Nemcsak az ellenzéki települések, hanem a teljes önkormányzatiság rámehet Semjén javaslatára. Az aggódók megnyugtatására mondom. A megyei önkormányzatok majd szépen visszacsorgatják a pénzt, az arra érdemes önkormányzatoknak. Lehet fogadásokat kötni, - milyen párt képviseletében álló személy vezeti azokat a településeket, akik majd pénzt kapnak a megyei önkormányzatoktól? Na, látjátok! Nem kell itt rémüldözni mindjárt az elején. Kiforrja ez magát. Azonnal átkanyarodok a környezetvédelemhez. Tudjátok fenntarthatóság. Tesla autókkal kapcsolatban, mongya az internet. Jöhet az alacsony költségű, de hosszú életű, akár újra felhasználható akkumulátorok kora. Nocsak. Én eddig tévedésben voltam? Mikor azt bogarásztam, - mi lesz a sok rossz akkuval? Akkor a cikkek megnyugtattak, - újra hasznosítják őket. Most rájöttem, nem kell aggódnom. A Tesla olyan hosszú életvitelű akkumulátorokat fejleszthet, melyek akár milliónyi kilométer megtételére is alkalmasak. Az áruk pedig olyan alacsony lesz, hogy az elektromos autózás költségei elérhetik, vagy akár alul is múlhatják a dízel vagy benzines autók költségeit. Itt nem kicsit zavaró számomra a feltételes mód: fejleszthet. Tuggyátok, azt sem értem még, - mi értelme van a milliónyi kilométer megtételére alkalmas akkumulátornak? Az autókat a jövőben még inkább úgy fogják gyártani, hogy negyedmillió kilométer után ne érje meg javíttatni. Azt sem gondolnám ezek az aksik csereszabatosak lesznek az új autókba. Azt nem is mondtam, a kínaiakkal fejlesztik ezeket a csoda akkukat. Mi meg félünk Tőlük. Na, még egyszer a millió. A Tesla célja állítólag az lehet, hogy egymillió járműnél is nagyobb flottát hozzon létre. Ja, ez úgy lesz, mint a biciklik, viszi akinek éppen kell. Még valami, az akkukkal kapcsolatban. A környezetvédők jönnek a kobalt felhasználással, meg azzal, hogy gyerek munkások bányásszák Kongóban a kobaltot. Hát hajjátok? - ha ócsóért akarjuk, akkor valahol meg kell fogni a pénzt. -.appa.