appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Szeptember utolsó horgászata

2024. február 24. 06:00 - appasztorik

 2022-09-28

Tegnap, ahhoz képest, hogy 8 mm esőt írtak, nem volt egy szem sem. A reggeli köd hamar felszállt. Kilenc körül megjött Zsuzsi, és elmentünk a nyíregyi piacra. Jó, hogy kedd. Kisebb forgalom, de mindenfelé sok az üres asztal, és terület. A múltkor mondta is egy árus, hogy a helypénzt előre kell kifizetni, a hónap minden napjára. Végül is, ez egy fix bevétel ebben a formában. Beugrottunk a konzervgyár boltjába. A kapun elolvastuk, hogy technikai okok miatt zárva. Gondolom beázott a tető. Azzal régebben is kínlódtak. Nekünk, most tettek árajánlatot (mert, a Mi tetők is beázott). Csak a Mi lépcsőházunk, több mint 7 millió. Délután Zsuzsi elment a régi kollégáival beszélgetni. Én elintéztem, amit akartam, kiugrottam nézelődni a Balázs-érre. Gyuszi nem volt kinn. A halastónál fenn állt Lajos kocsija. Megálltam. Láttam, hogy benn van, ahová, a múltkor küldtem Őket. Mikor elindultam, akkor megállt egy másik autó. Gelsi Laci volt. Megvártam. Mondta, hogy meglátta öcsi kocsiját, - megnézi mit csinál? Hát horgászott. Elpanaszolta, hogy egy naphalat fogott. Két napja 30 kárászt fogott. Megkérdeztem: ki jöttél az esőben? Nem esett. Akkor az, szombaton volt. Ott volt Gyuszi is a növényzet másik oldalán, mikor Ő. Hát az rengeteg halat fogott. Áradozott, hogy mennyit fogott, hogy milyen jól horgászik. Kiderült, Sanyi barátunk tegnap volt itt, de nem fogott semmit. Átment, oda ahol, a múltkor Gyuszi horgászott. Ott fogott 4-et. Jól elbeszélgettük az időt. Teknős mozgás volt. Laci elmondta, hogy az anyja nagyon jó  teknős levest főzött. Az biztos, hogy Én is fogtam már szép nagyokat. Meg is néztem, hogy kell megpucolni, de utána nem fogtam egyet sem. Egyébként sem álltam volna neki megpucolni. A fene se tudja, hogy ezekben az invazív (bár igazából már őshonos, mert több van belőlük, mint a mocsári teknősökből) teknősökben, - mi lakozik. Laci elment. Én maradtam. Lajos fogott, egy gyermek tenyérnyi bodorkát. Később egy kicsit nagyobb e.kárászt.. Jött be a töltésen két alak. Azt mondja öcsi: ismeretlenek. Biztos gombászni jöttek. Később láttuk, hogy botjaik s vannak.. Érdeklődni jöttek, mert valamelyik évben a másik oldalon a mezőőr igen hevesen elküldte Őket. A többiek mondták, hogy oda nem kell csak állami jegy. Ide aztán nem is mertek jönni. Mondtuk ide is csak az kell. Nem horgászathoz voltak öltözve. A hölgy sminkelve, gyári szakadt farmer, remek dzseki. A párja is rendes tiszta öltözékben. Nem agyonmosott horgász szerkó, mint itt a helybelieknek, de főleg az Enyém. Szóval a ruhájukon, nem látszott, hogy a halnyálkát el kellett tüntetni róla. A hölgy csodálkozott, hogy van szúnyog. Mondtam, hogy persze, hisz mögöttünk az akáciás. Lesz itt több is. Gondolom megmozgatta a szúnyogok fantáziáját a smink, vagy a parfüm illata. Öcsi pakolt. Ők elkezdtek szerelni. Hazaindultam. Nem vártam meg, mit alakítanak. Hát ennyi a történet.  Most reggel óta szépen süt a nap. -.appa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr3818338073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása