appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Május közepe az átkötőn

2023. szeptember 22. 05:57 - appasztorik

2022-05-17

Eléggé le vagyok maradva. Azt hittem a szombatot megírtam, de nem leltem nyomát.

Nagyon meleg volt, de kimentünk. (Három után) Beljebb mentünk az átkötőn, mert a víz nagyon vörös volt. Attila ült oda, ahol hét közben horgásztam. Én vagdostam, ahhoz közel egy helyet. Ő erőltette a 3-as spiccet, (be is jött Neki). 8 db vegyes keszeget fogott 71 deka. Én erőltettem az 5-ös bolót. 3 jobb halam fordult le. Fogtam egy 2 dekás sügért, és 13 vegyes keszegem lett, 42 deka.

Vasárnapra bejelentkezett Ábelka. Nem mentünk be a méteres fűbe. Leültünk a keresztgát helyén. Megjöttek, de nem a kislányok jöttek, mint a múltkor, hanem egy barát gyermek, az apjával. Ábelnak ugyan az a 2,5 méter körüli toldozott botja van. Nem is nagyon horgászott. A halak is hullámokban ettek. A fiúcska lement a vízszélére, és tiszta sár lett az ülepén a rövidnadrág. Néha csalizott, de többnyire a part széli iszapot kavargatta kézzel. A barátjának orsós botja volt. Kb. 40-es zsinórral. Oktatgattam Őket, de igazából egyiküket sem érdekelte. Az orsós bottal állandóan keresztbe dobott előttem. Én négyessel próbálkoztam. Ez a gyermek lelkesedett, ha Attila, vagy Én fogtam, de a két apa sokkal lelkesebb volt. A gyerkőcök, akkor figyeltek oda jobban, amikor Attila fárasztotta a pontyot. Én fogtam egy 8 dekás törpét. 9 db. keszeget 47 dg. Attila fogta a szép formájú nyurga pontyot, ami 42 deka volt, és fogott 8 vegyes keszeget (25 deka). Fogott két mini törpét, Én egyet. Azt mondta Attila: ne mérjük, és ne számoljuk. Csak leviszi az átlagsúlyt.

Kimentem hétfőn, de jól elszerencsétlenkedtem az időt. 7 óra volt mire kiértem. Odaültem, ahol Attila ült szombaton. Jegyzem meg szombaton este hatkor rohadtul csíptek a szúnyogok. Érdekes módon először jöttek a bodorkák, vörösszárnyúak. Volt egy 22 dekás dévér, (lapos, egy karika is, szóval tényleg vegyes). Kinn maradtam 1/2 11-ig. 7 vegyes hal 62 dg volt 4 küsz, 7 deka, és 19 törpe 1,49 kg. A legnagyobb törpe 19 dekás volt. Ahogy fújt a szél, a víz közepe itt is vörös volt. A szivattyút beindították, és apadt a víz. Lement 364-re. Észak-keleti szél fújt, ami a csatornában keleti volt.

Ma (kedd) is mentem. Megfogadtam, hogy megyek korán. Ami sikerült is. 1/4 hétkor már hazafelé jöttem az engedélyemért. Induláskor gondoltam beírom az X-et. Nem töltöm vele az időt. Majd kinn. Gondolkoztam, hogy vigyek dzsekit. Ebből a szempontból jó, hogy hazajöttem, mert szükség volt rá.  Olyan erősen fújt a keleti szél, hogy a cájgot nyomta ki rám, pedig 1 g körüli úszóm van. Ez megnehezítette a horgászatot. Mind a két nap horgásztam fíderrel, de azzal csak törpéket fogtam (3 db).  Attól, hogy a szél kisodorta a cájgot, sok hínárt sikerült fognom. A mérce 362 centin volt. Most is locsoltak, mert zúgott a szivattyú. Nagyon rosszul evett a hal. Fogtam egy 22 dekás e.kárászt úgy, hogy emelt az úszón, vagy fél centit. Mondom: megemelem. Olyan volt, mintha a hínárt húznám fel. Már a víztetejénél mozdult be. Úgy bevadult, hogy szákolnom kellett. Mire kiemeltem, már nem is volt a szájában a horog. A másik hal, amit szákoltam, egy 21 dekás törpe volt. Egy kis bodrit fogtam, 4 küsszel. 7 deka volt. 22 törpe jött össze. Az 1,26 kg volt. délután megjött az eső. Az idő lehűlt. Ennyi lemaradásom volt. -.appa. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr2518219433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása