appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Csak úgy 132/2023 (07.25.) töprengés

2023. július 25. 09:23 - appasztorik

  • Magántulajdoni alapok. Ez egy új, remek pénzügyi trükközési lehetőség. Minden kockázati tőkealap és magántőkealap alternatív befektetési alapnak, azaz ABA-nak minősül. Mindkét alap zártkörűen bocsát ki kollektív befektetési értékpapírokat, amelyeket kizárólag szakmai befektetők részére hoznak forgalomba, és egyik alap sem finanszírozható tőkeáttétellel.
  • A vagyonszerzés új útjai. A tulajdoni lapról nem derül ki, hogy ki a tulajdonos. A vagyonszerző neve megtalálható a tulajdoni lapon, de nem azonosítható be a személy. Szerintem ügyes húzás. Így eltüntethető a vagyon. Tanúsítsunk megértést. Nem akarnak kérkedni a vagyonukkal.
  • Régebben irkáltam már arról, hogy levelezgetek leánygyermekemmel. Szerintem sok szülő megteszi. Általánosnak is mondhatnám, de nem tehetem. Vannak szülők, akik beérik azzal, ha néha megtud dolgokat a gyermekéről. Úgy gondolom, a modern kütyük segítik, hogy cseteléskor, képileg is találkozhassanak.
  • Idézek egy ilyenből. Azzal kapcsolatban ragadtattam magam e magvas gondolatra, hogy azt írta a gyermekem, hogy öregszik. Íme a válaszom: bizony öregszik minden. A világegyetem meg nagyon öreg. 13,8 milliárd éves. Mellé, az ősrobbanáskor keletkezett elemekből épül fel minden, mint ahogy Mi is. Szóval, azt is mondhatjuk, hogy alapjainkban, Mi is 13,8 milliárd évesek vagyunk.
  • Nem tudom mi úton, mi módon? – elhagytam a penny kártyámat. Mondhatjuk. Vín marhákkal előfordul. Miért Én lennék kivétel. Kértem újat, de nem úgy van az. Ösmerjétek meg a történetet.

Kedves Ügyintéző!

A hónapokig tartó ügyintézés után örömmel vettem kézbe a plasztik kártyát, és az óta is használom.

A másik kártya elvesztése után bejelentettem, hogy nincs meg. Kértem újat. Erre azt a választ kaptam, hogy nem lehetséges, míg a másikat nem töröltetem. Megtettem, és hónapok múlva megkaptam az új kártyát. Azt hittem, hogy ezzel automatikusan törölve lett a régi kártya, amely elveszett. E miatt fogalmam sincs, hogy mi a száma.

Tehát kérem, hogy a nagyon régi kártyámat töröljék

Fáradozásaikat megköszönve, üdvözlöm Önöket: Vásárló Gyula bácsi.

  • Már az okos telefon tartalmazza, a bankkártyát, a penny kártyát. Azt gyanítom, hogy megpróbálják az okos telefonos ügyintézés felé terelni a népet. Ezzel ugyan az idősebb generációt kiejtik, de Ők egyébként sem számítanak komoly vásárló erőnek.
  • Az jut erről eszembe. Ha, majd egy szuper erős napkitörés törli a memóriákat, - akkor mi lesz? Az elektronikus rendszerek nem fognak működni. Manapság már nem tudnak számolni az emberek. Mindent géppel számolnak ki. Komolyan mondom. A 3*16-ot is. Ezt egy debreceni boltban megtapasztaltam. Tuggyátok mit? Ilyen forgatókönyvre nem is jó gondolni. Pedig higgyétek el, ez is benne van a pakliban. -.appa. fenn
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr118178513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása