appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

Figyelmetlenség, félreértés, felületesség… 151/2024 (IX.13.) töprengés

2024. szeptember 13. 08:16 - appasztorik

  • Hát, sorolhatnám a hasonló értelmű szavakat sokáig. Ezeket el is szoktam követni. Azt gondolom, nem vagyok egyedül azzal, hogy lekötnek a saját gondolataim, és lankad a figyelmem. Nem jól értelmezem, amit a másik ember mond. De olvasás közben is jártam úgy, hogy visszaugrottam a mondat elejére. Újra olvasva kiderült, hogy nem az van odaírva, mint amit Én olvastam. Van az a tulajdonságunk, hogy betűket látva, beugrik nekünk egy szó. Figyelmesen újra olvasva kiderül, nem az első értelmezésünk volt a jó. Azt gondolom ez a bevezető mentegetésnek beillik. Nem is értem, - miért teszem ezt? Sokan nem gondolják úgy, hogy bármiért is elnézést illenék kérni. A mindennapjainkban ott az a sok politikus, bankár és sok más hazudozó (feltörekvő, képmutató, gyalázatos személy), aki szándékosan vezet félre bennünket. És eszükben sincs megbánást tanúsítani. Tegyük túl magunkat ezen. Teszem hozzá, egyre nehezebb, mert egyre több az emlegetett személy.
  • Hozok egy példát a Magam életéből. Morcos voltam, ingerült, és a következőket írtam. Köszönettel veszem részedről a figyelésem. Én, nem tudom, milyen rend szerint olvasok verseket, a Poet rendszerén. Attól függ milyen ándungom van. Nem vagyok hűséges olvasó. Igyekszem majd verseid olvasgatni. Ha, jól értelmezem, akkor ez a látogatásod olvasó kerítési céllal jött létre. Nem bizonyos, hogy jól értelmeztem. Nem vagyok költő, és nem tudok azonosulni a költők lelki rezdüléseivel. Ezért aztán megsértődnek. A lényeg, ne haragudj meg. Szerencse, hogy nem vagyok költő. Milyen jót vergődhetnék azon, hogy a versről egy szavad sincs, ami aláírtál. Megjegyzem. Jellemző a figyelmetlenségemre, hogy ez, amire válaszoltam nem az első bejegyzés volt. Amit napokkal előtte jegyzett az illető, ott elismerőleg írt a versemről. Nem ugrott be a neve alapján, hogy már látogatta az oldalt. Hát figyelmetlen vagyok, pedig kevesen véleményezik írásaimat. Jobban meg kellene becsülnöm az olvasókat. Az olyat meg főleg, aki visszatér a már olvasott vershez.
  • Ha, már gátlástalanságról szólottam, akkor nem hagyhatom ki Ilonyt. Akit sajnálatos módon példaképnek tekintenek. Állítólag 20 órát dolgozik naponta. Ez úgy érhető el, hogy beszedeget ezt, meg azt. Ez meglátszik a gondolkodásán. Ettől sikeres. Elhiteti magáról, hogy sikeres, pedig csak szélhámos. Sokszor hallottam már, „merj nagyot álmodni”. Hidd el! Azzal nem mész semmire. Merj nagyot hazudni! – az sikeressé tesz. Ezt napjainkban meg is tapasztalhatjuk.
  • Egyik költőnek válaszoltam, aki aggódik a környezetünkért, beleértve a világűrt is. Ő azt írta hatvan műhold kering a Föld körül. Erre írtam: ha csak hatvan lenne. Már 8800 műhold van fenn, ami aktív, (de ott keringenek azok is, amik szemétté váltak). Ez egy 2023. nov. 23-i adat (az óta több). Majdcsak ötezer műhold, a Földet károsító, a környezetet tönkretevő, szélhámos Elon Muskhoz köthető. A Starlink műholdat az Elon Musk vezette SpaceX üzemelteti. Jövőbeni terveit tekintve, 42 ezer műholdat akar üzemeltetni. -.appa. 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr1618490800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása