appasztorik

Akarmi, mint egy szatócs bót

2023 március (2)

2024. június 03. 06:03 - appasztorik

Hétfőn mentem vissza Czeglédi főorvos úrhoz, a hathetes kontrollra. 23.-án kellett volna, de Márti miatt halasztottam rajta kicsit. A hölgy felírta előtte a lapomra, hogy bántja a szemem a fény. Tegyen fel napszemüveget! - mondta. Mondtam, hogy ez a szemem, ami roncsolt, és több mint 30 év alatt megszoktam. Innentől meglepően jól elbeszélgettünk. Kifejtette, hogy a vezetésben nem segít a sötétedős üveg, mert a kocsi üveg kiszűri az UV fényt. A műszeres szoba felé menet is beszélgettünk. Én megálltam a két előttem behívott mögött. Azt mondja: jöjjön, üljön le. Mire a második hölgy megindult. Nem maga! Folyamatban vagyok egy beszélgetésben. Hagy fejezzem be. Nézegette, majd elmondta, hogy szivárványhártya hiány is van. Nem lehetett jobban összehúzni. Meglehetne oldani, de azt nem finanszírozza az OEP. Kétszázezer forint lenne. Körbeírta, hogy szükségtelen, hiszen látok. Még javulni is fog, mert van egy kis (otc, vagy valami betűket mondott), de az még javul. Végül is 100-as a szemem. Minek mennék bele újabb műtétbe?

Na, szerdától elkezdtem járni fizikoterápiára. Délután kimentem az átkötésre, és sok helyen kitakarítottam a víz szélét. A száraz nádat nem nagyon tudtam kivágni. Majd egy kisebb kaszával megpróbálom. Na, de hogy jártam. Összeszereltem a 3 méteres nyelet. Felraktam a kis kaszát. Meg is szorítottam a szárnyas anyát, hogy ne lötyögjön. Mikor az utolsó helyet takarítottam, akkor ahogy  rángatom a egyszer csak megkönnyebbül. Éppen dünnyögök, - na, oda az eleje. Hát nem. A rezgéstől lejöttek a csavarok. Azt már megszoktam, hogy a zsebbe, vagy az övtáskába rakott toll széthullik. Ilyet még nem tapasztaltam, mert évek óta kaszálok, de még sosem lazult meg. Hazamentem, a gereblyéért. Okkultizmussal kapcsolatos könyvet olvastam a napokban. Ki is találtam, hogy fordítva kell beállnom, mint előzőleg. Mi több, a kerítés felé farral álltam be. És bejött. 15 perc alatt kiszedtem. Éreztem, hogy kopog, és irányt váltogatva kipiszkáltam a gereblye segítségével. Sikerem volt.

Csütörtökön mentem Debrecenbe az FLP-hez. Pénteken bementem Nyíregyre, mert Márti rendelt egy könyvet, és megjött.

Szóval zajlott az élet, és nem tudtam menni, horgászni. Mellé az időjárás sem volt olyan, hogy kedvem lett volna megkísérelni a horgászatot. Caca kiment pénteken (tegnap) a Kenyérgyárira. Három óra alatt egy kapása sem volt. Giliszta, csonti, pinki. Semmi sem kellett nekik. A víz is zavarosabb, mert az erőmű duzzaszt. Ma elmentünk, és kiváltottuk a Nyugatira a területi engedélyt. Elég erős szél fúj, és hideg is van. Kimegyünk, azért szétnézni. Úgy is lett, ahogy terveztük. A Balázs-ér alacsonyabb vízállással, lassan folyik. A K-I-ből még mindig ömlik a víz, a szivárgó csatornába, szintén tisztább a színe. Tehát az ér vize is ezért tiszta. Semmi halmozgás nem volt. Mentünk az átkötőre. Annak is tisztább a vize. A vízállás 320 centi alatt van. Itt láttunk pár gyűrűzést. Horgászt nem láttunk. Hideg szél fújt. Elég hamar hazajöttünk. A kocsiba fűtöttem. Ha, belegondolok, hogy középiskolás koromban március 15.-én fürödtünk Kenesén a Balatonban. -.appa. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://appasztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr6618420135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása